בהקפות שניות בבני ברק

הזמרת שהתגיירה נסרין-ברכה קדרי התברכה מהרב יגאל כהן • תיעוד

הזמרת הישראלית נסרין-ברכה קדרי שהתגיירה והתקרבה לדת ולמסורת, הגיעה השבוע לביקור מיוחד בבני ברק, והתברכה מהגאון רבי יגאל כהן, מגדולי מחזירי התשובה. תיעוד (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: עובדיה כלימי)

הזמרת הישראלית נסרין-ברכה קדרי שהתגיירה והתקרבה לדת ולמסורת היהודית, הגיעה השבוע לביקור מיוחד בעיר התורה והחסידות - בני ברק.

קדרי הגיעה במוצאי חג שמחת תורה, לאירוע הקפות שניות שנערכו בבית הכנסת 'ישמח ישראל', שאותו מנהל חבר הכנסת לשעבר, יגאל גואטה יחד עם בנו מושיקו.

מי שהביאה את הזמרת לשמוח עם התורה, היא שמחה גואטה בתו של הח"כ לשעבר , לה יש קשר קרוב עם קדרי כחלק מעבודתם המשותפת.

בתיעוד שהגיע לידי 'כיכר השבת', נראית הזמרת מתייעצת ומקבלת את ברכתו של הגאון רבי יגאל כהן, ראש מוסדות 'יביע אומר' ומגדולי מחזירי התשובה בשנים האחרונות - שהשתתף אף הוא בהקפות שניות.

"ברכה התרגשה מאוד מהריקודים והשמחה עם ספרי התורה", מספר אחד המתפללים בשיחה עם 'כיכר השבת', "היא סיפרה שמעולם לא ראתה שמחה כזו".

נסרין קדרי, נולדה למשפחה ערבית מוסלמית בחיפה, והתפרסמה כשזכתה לפני מספר שנים בתוכנית ריאליטי ששודרה בטלוויזיה, שם הצהירה מספר פעמים שהיא מעוניינת להתגייר. לפני כשנתיים היא התגיירה וקיבלה על עצמה את השם העברי ברכה. מי שליווה אותה בתהליך הגיור הוא הרב דודו דרעי.

לאחרונה, חשפה בראיונות לכלי התקשורת כי התקרבה לדת, וכי היא שומרת שבת ומתפללת בכל בוקר. "שאין לי מה לעשות בשבת אני יושבת בסלון וקוראת תהילים ומתפללת, אני לא מסתירה את הגיור, אני בן אדם מאוד מאמין, החבר הכי טוב שלי זה בורא עולם אני משוחחת איתו הרבה על החיים שלי, אני שלמה עם עצמי לאחר שמצאתי את המהות שלי", סיפרה קדרי בראיון ל'ערוץ 13'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר