אסון הברק

נשיא המועצת ניחם: "האסון פקד את כולנו"

נשיא המועצת חכם שלום כהן באיגרת ניחומים למשפחת חזות, שבנם נהרג מפגיעת הברק בחול המועד סוכות: "האסון הקשה פקד את כולנו, שלא תדעו עוד שוד ושבר". צפו (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה חכם שלום כהן שיגר היום (ראשון) איגרת ניחומים לבני משפחת חזות בבאר שבע לאחר ששיכלו את בנם חיים אשר ז"ל באסון הברק במהלך ימי חג הסוכות.

את מכתבו של נשיא המועצת הביא השר לשרותי דת יצחק ועקנין לאבי המשפחה הרב שמעון חזות כשבא לניחום אבלים אליו התלוו סגן ראש העיר באר שבע עופר כראדי ומנכ"ל הרשות לפיתוח הנגב משה מור יוסף.

במכתבו כותב הגר"ש: "בצער גדול שמעתי על האסון הקשה שפקד את כולנו בפטירתו הפתאומית של בנכם יקירכם יניק וחכים כמר חיים אשר ע"ה שנתבקש לישיבה של מעלה והוא אב בחכמה ורך בשנים לשהות במחיצתו של קודשא בריך הוא להמליץ טוב בעד כלל ישראל".

"הנני לנחמכם ולברככם, יהי רצון שזכות לימוד התורה של הנער המנוח ע"ה וזכויותיו הרבות של אבי המשפחה הי"ו במשך שנים רבות בעיר באר שבע, יהיו מגן וצינה עליכם שלא תדעו עוד שוד ושבר בביתכם, ואך ששון ושמחה יהיה חלקכם ומחה ה' אלוקים דמעה מעל כל פנים".

"כן אברך את שאר בני המשפחה שנפגעו אף הם באסון, שהקב"ה יתמלא עליהם ברחמים לרפאם רפואה שלמה וישובו לאיתנם במהרה בנהורא מעליא ובריאות גופא ונפשא אכי"ר", סיים הגר"ש את מכתבו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר