בראיון ל'כיכר'

ביום הולדת: הרב לאו סיפר איך הכיר את בנימין ושרה נתניהו

במסיבת יום הולדת מיוחדת לראש הממשלה בנימין נניהו, אצל מיליונר בריטי בת"א, השתתף גם הרה"ר הרב ישראל מאיר לאו, בראיון ל'כיכר', מספר הרב איך הכיר את הזוג נתניהו (ארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: Miriam Alster/Flash90)

מיד לאחר סיום פגישתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו עם בני גנץ בקריה בתל אביב, שיירת ראש הממשלה פנתה לכיוון ביתו של המיליונר היהודי-בריטי, זכריה גרטלר, שם חגגו לנתניהו יום הולדת 70, מי שכיבד את האירוע הוא הרב הראשי לת"א-יפו הרב ישראל מאיר לאו.

גרטלר, הוא איש עסקים ממוצא גרמני המגורר באנגליה, מחזיק ברשותו מספר בתי מלון בארץ ובעולם ואף מתעסק בנדל"ן. הוא אחד מהמיליונרים המקורבים נתניהו שאף נמצא ברשימת התורמים הקבועה שלו.

במסיבה היוקרתית השתתפו בני המשפחה והחברים הקרובים ביותר של נתניהו. בתפקיד הרב היה: הגאון רבי ישראל מאיר לאו, לשעבר הרב הראשי לישראל ורב העיר תל אביב יפו.

הרב לאו הגיע למסיבה יחד עם רעייתו, לאחר שהוזמן אחר כבוד על ידי לשכת ראש הממשלה.

"אני חיתנתי את ביבי ושרה, יש לנו קשר טוב שנים רבות", מספר הרב לאו בשיחה עם 'כיכר השבת', בדברים שאמרתי בפני הקהל סיפרתי איפה הכרתי את ביבי בפעם הראשונה שזה היה במצעד החיים 1988 באושוויץ. לאחר מכן בירכתי אותו ואת בני משפחתו - לחיים ארוכים, בריאות ושיצליחו בכל מעשי ידיהם -לא דיברתי בכלל על פוליטיקה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר