"לכל ילד יש כסא, שולחן ולוח קיר"

רובינשטיין תוקף: 'התחקירים נגדינו מונעים מקנאה ושנאה'

בעקבות תחקירים וכתבות בתקשורת הכללית נגד התנהלות עיריית בני ברק, עלה ראש העיר אברהם רובינשטיין להתקפה וטען כי התחקירים נגד העירייה "מונעים מקנאה ושנאה". צפו בתגובתו (חרדים)

יענקי כץ | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

ראש עיריית בני ברק, אברהם רובינשטיין, מתמודד מאז בחירתו לא רק עם תככים פנימיים, אלא גם עם אופוזיציה, שלראשונה בעיר החרדית, אינה מגיעה מהמפלגות החרדיות.

מאז תחילת הקדנציה הנוכחית, לאחר שמפלגת 'הליכוד' קיבלה מקום במועצת העיר, נציג המפלגה החילונית, יעקב וידר, מרבה בשיגור מכתבים ופניות, הן לעירייה והן לכלי התקשורת, בניסיון להוכיח על ליקויים שגילה בעבודת העירייה.

וידר, מתעסק גם בנושאי דת, כמו שכר רבני העיר או צרכי הדת בעיר החרדית. עבור התקשורת הכללית, התמונות והמידע מהעיר החרדית הגדולה, זוכים לאוזן קשבת, בעוד העיר מתנהלת כך במשך עשרות שנים כאשר סדר העדיפות של עיר חרדית שונה מטבע הדברים מסדרי העדיפות של עיר חילונית ולמרות זאת העירייה מתנהלת בצורה תקציבית מאוזנת.

אתמול, בעקבות כתבה עם וידר ששודרה בערוץ 'כאן 11', התייחס ראש העיר רובינשטיין בטקס שנערך בעיר, לכתבות נגד התנהלות העירייה ואמר כי "העיר מנוהלת למופת מבחינה תקציבית. בני ברק צועדת קדימה בכל המישורים. העיר שלנו מקבלת את הציונים הטובים ביותר על ניהול כלכלי מקצועי ותקין ואנו גאים על כך".

רובינשטיין הוסיף ואמר כי "אני אומר את הדברים בזמן שבתקשורת מפרסמים תחקירים נגדינו המונעים מקנאה ושנאה. איזה עיר יש 7000 דונם, 208 אלף תושבים, ובתי ספר וכל ילד יש לו כסא, שולחן, תקרה ולוח קיר? איזו עיר כזאת יש בעולם?".

"זו האמת והיא צריכה להיאמר בקול", הוסיף ראש העיר, "אלו המנסים ללכת רכיל על עיר התורה עושים זאת מסיבה אחת של קנאה ושנאה. כלום לא מעבר. כל הטענות הן הבל וריק. אני קורא להם. לבוא לעיר ולהתבשם מקדושתה, מאופיה ומיופיה, ולהתרשם מתושביה המדהימים המאושרים בעולם, עם שמחת חיים שאין שני לה באף עיר בעולם".

בתגובה לדברים, אומר יעקב וידר כי "כחבר מועצה פניתי באין ספור שאילתות לראש העיר בדרישה לקבל מסמכים ולקבל תשובות על העברות מיליוני שקלים למטרות תמוהות, וכן על שימוש לא ראוי בכספי ציבור ובשטחים ציבוריים, על מספר עצום של עובדי קבלן עלומים שהעירייה מממנת, מי הם ומה תפקידם, ועוד. העירייה סירבה לחשוף לציבור את המסמכים שדרשתי, למרות שהיא מחוייבת להעביר כל מסמך או מידע שחבר מועצה דורש.

"כנראה שלעסקנים היה חשוב מאוד להסתיר מהציבור מידע שהיה מעורר נגדם כעס אדיר על הפקרות מוחלטת בשימוש בכספי ציבור, גם בתגובה הזאת אין תשובות לציבור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר