פרסום ראשון

כתב האישום נגד הקטין החרדי בגין הסמים - בוטל

בחור ישיבה חרדי, קטין, נעצר לפני כשנתיים וחצי והואשם בעבירות של החזקת סמים בכמות מסחרית ובעישון סמים. הוא כפר באשמה והפרקליטות ביטלה את האישום החמור (חרדים)

דוד הכהן | כיכר השבת |
סמים, אילוסטרציה (צילום: דוברות המשטרה)

בבית משפט לנוער בעיר בית שמש, אישרה היום (שני) הפרקליטות כי הסכימה על סגירת התיק וביטול כתב האישום נגד קטין חרדי, בחור ישיבה שהואשם בהחזקת כמות מסחרית של סמים.

הסיפור החל לפני כשנתיים וחצי, אז נעצר הקטין לאחר ששהה פעמיים במיקום בו היו סמים בכמות מסחרית. לפי כתב האישום, הוא החזיק 300 גרם של סמים.

בנוסף, הגישו נגדו כתב אישום נוסף, בגין שימוש בסמים. הקטין החרדי, הכחיש את המיוחס לו וכפר בכל ההאשמות, למעט העובדה כי שהה בבית פלוני, בו מצאו את הסמים.

שקיות סמים שנמצאו בתוך דירה בשכונה חרדית. ארכיון

בנוגע לטענה כי עישן בפארק הודה כי היה במקום, אך טען כי לא עישן. בתשובה לטענה כי בחדר השינה נתפס כלי עישון ענה כי אין הוכחה שהכלי שלו, שכן בחדר ישנו ילדים נוספים.

בסיום הדיון, הפרקליטות הסכימה כאמור לבטל את האישום נגד בחור הישיבה הקטין בגין החזקת סמים, אך הותירה את האישום הקל יותר, בגין שימוש בסמים.

עו"ד נתן רוזנבלט, המייצג את הקטין הודיע כי בכוונתו להמשיך להיאבק משפטית על מנת שימחקו גם את אישום העישון בסמים.

בשיחה עם 'כיכר השבת' אמר: "אני שמח שהצלחתי לשכנע את הפרקליטות לסגת מכתב האישום המרכזי בגין סחר בסמים, אשר עונשו קשה. אני מקווה שנצליח בהמשך לבטל גם את כתב האישום הנותר, בגין השימוש, ולתת לבחור הישיבה להתחיל את חייו ללא הגיבנת של רישום פלילי".

עוד הוסיף עו"ד רוזנבלט "אני רוצה לנצל את הבמה, ולקרוא לקוראים; אם חבר שלך מציע לך איזה באנג קטן, לעישון בצוותא, ברח ממנו כמו מאש! בסוף הוא יהיה זה אשר ילך להלשין עליך בחקירתו בעתיד, כפי שקרא בתיק זה - מה שיסבך לך את כל החיים עם כתב אישום פלילי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר