מפגן תמיכה

תושבים לרב קוק: "אם תלך - כולנו אחריך" 

שעה קלה אחרי פרסום התיעוד של המקובל אומר כי יעזוב את טבריה בגלל רון קובי, התאספו תלמידיו ומאות מתושבי העיר למפגן תמיכה. הרב: "אנחנו לא מרימים אצבע!" • צפו (חרדים)

יענקי כץ | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

תיעוד וידאו של המקובל הגר"ד קוק משוחח עם תלמידו הרב יקותיאל אוהב ציון עורר סערה גדולה בטבריה, בתיעוד נראה הרב קוק אמר "אני לא יכול להישאר פה. אני בורח אי אפשר להישאר בטבריה, השם יעזור לי שנעבור את הגזירה של אנטיוכוס הזה".

דבריו של הרב שנאמרו על רקע ההצקות מצד ראש העיר רון קובי, עברו כאש בשדה קוצים ובתוך פחות משעתיים עברה הודעה בעיר כי מתארגנת עצרת תמיכה ברב קוק.

העצרת התקיימה בהיכל הישיבה של הרב קוק ומחוצה לו בהשתתפות כאלף מתושבי העיר טבריה.

לפני תחילת עצרת התמיכה הגר"ד קוק יצא לתומכיו ואמר להם: "אנחנו לא עושים כלום ולא מרימים אצבע! מי שמרים אצבע הוא כבר חלק על התורה! אין בכוחנו, ואין דרכנו בכך, אלא בורא עולם".

צפו בדברי המקובל, הגר"ד קוק

בעצרת השתתפו מכל גווני הקשת של תושבי העיר כולל מסורתיים וחילונים, הרב קוק אמר 'והוא רחום' 13 פעמים לפני תפילת ערבית, ואמר כי חודש חשוון חודש הגשמים חודש הברכה ותגיע ברכה לעיר, וחזר ואמר להימנע מאלימות ורק להשקיע בתפילות.

תלמידו של הגר"ד קוק הרב יקותיאל אוהב ציון מרבני העיר אמר "אם הרב קוק יעזוב את טבריה כולנו נלך אחריו".

אחד מתלמידי הרב קוק אמר ל'כיכר השבת': "מרגש לראות כיצד תוך שעתיים נאספו אלף איש, שרובם חילוניים, לחזק את ידי הרב".

"הרב הרגיש צער גדול בימים האחרונים בעיקר לאור העובדה שרון קובי נכנס לתוך ישיבתו והיתה אלימות בתוך בית המדרש מצד ראש העיר ואנשיו, זה כואב לו והוא ממש רצה לעזוב. הציבור הגדול בא לומר היום - לא נוותר על הרב קוק שהוא שומר העיר"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר