מאבק חדש

תושבים חילונים - נגד סגירת רחוב בבני ברק בשבת

עיריית ב"ב החליטה לאחרונה לסגור רחוב בקרית הרצוג בשבתות ובחגים, ואף תלתה כבר שלטים; תושבים חילונים, שמתנגדים למהלך - חתכו את הגדרות שהוצבו לשם כך (חרדים)

יענקי כץ | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט, באדיבות המצלם)

עקב התחרדות רחוב נויפלד בבני ברק, עיריית בני ברק החליטה לפני שבועיים לסגור את הרחוב בשבתות ובחגי ישראל, העירייה הציבה שלט, ופעילי השבת הציבו מחסומים בתיאום עם העירייה כפי שמוצבים מחסומים בכל הכניסות לעיר.

תושבים חילוניים בשכונת קרית הרצוג זועמים על ההחלטה והלילה הגיעו כמה פעילים וחתכו עם מסור חשמלי את רגלי הברזל של המחסומים, כך שלא יוכלו להעמיד אותם.

שכונות קרית הרצוג ופרדס כץ בבני ברק התחרדו בעשור האחרון. סגירת הרחוב הינה דבר מתבקש לאור העובדה שברחוב נויפלד יש יותר ויותר בתי כנסת פעילים בהם אברכים בני תורה, כמו בית הכנסת המרכזי 'בית תפילה'.

גורמים בעיריית בני ברק מסרו לכיכר השבת כי "רצון התושבים הנו שתהיה שמירה על שעות המנוחה ושלא תהיה הפרעה לקדושת השבת. תושבי השכונה גם אלו שאינם חרדים רואים זאת בעין יפה ומבקשים שלא תהיה תנועה באזור על מנת שלא לפגוע ברגשות התושבים. אנחנו מביעים תקווה שאותם חוליגנים יכבדו את הסדר הציבורי ולא יפריעו את מנוחתם של תושבי השכונה ולא ישחיתו רכוש ציבורי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר