נס גלוי • צפו

האברכים חתמו לא לדבר בבית הכנסת והמחלה נעלמה

אברך המתגורר בשכונת סנהדריה בירושלים, חלה במחלה הקשה וחביריו שהתפללו לרפואתו, היו בטוחים שדינו נפסק. בערב ראש השנה קיבלו על עצמם עוד קבלה אחת (חרדים)

יענקי כץ | כיכר השבת |
(צילום: Nati Shohat/FLASH90. וידאו: באדיבות המצלם)

אברך תושב שכונת סנהדריה בירושלים אושפז בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. מצבו היה קשה כל כך שהרופאים המליצו להתפלל למותו משום שכביכול טוב מותו מחייו בשל היסורים המרים שסבל.

חבריו התפללו על יאיר בן שרה לרפואה שלמה, לצד זאת התחייבו שלא לדבר שום מילה באמצע התפילה.

לאחר תקופה של שמירת הקבלה מצבו של האברך הוטב מעט והרופאים זימנו אותו לסדרת בדיקות נוספת בהדסה עין כרם שם נדהמו לשמוע מהרופאים כי הגידול נעלם כלא היה.

'כיכר השבת' שוחח עם רעייתו של האברך שאישרה את כל פרטים ואמרה כי מצווה לפרסם את הסיפור.

חברו של האברך הרב יענקוש זילברמן אומר ל'כיכר השבת': יש יום יום ניסים ונפלאות יום יום רגע רגע שהקב"ה עושה, אבל זה נס מיוחד וגלוי שריגש את כולנו כי החברה אמרו חבל להתפלל, כל כך סבל. יש אברך נוסף שהיה חולה וכבר נפטר שהיה מאושפז איתו יחד, וכל יום היה נכנס לבקר את אשר כי ריחם עליו בגלל מצבו הקשה הרופאים אמרו לו - לך תחזק אותו מצבו כל כך גרוע. לא היה סיכוי להציל את אשר. ופתאום זה הפך לאין כלום, אין שום דבר הכל נמחק"

מתי קיבלו את הקבלה?

"מאה חמישים אברכים חתמו, כל אחד חתם את שמו המלא בערב ראש השנה וקיבל שלא לרמוז ולא לדבר מילה אחת בבית הכנסת. ותוך ימים ספורים הכל נמחק. חסדי השם. לא יאמן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר