אלימות בטבריה

תיעוד: מקורבו של הרב קוק הותקף ופונה לבית חולים

שמעון כהן פעיל חברתי ועורך עיתון מקומי בעיר טבריה, הנחשב מקורב לגר"ד קוק פונה לבית החולים פוריה, לאחר שהותקף בידי פעילה המקורבת לראש העיר רון קובי (חרדים)

יענקי כץ | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

הקרבות בין ראש עיריית טבריה רון קובי ואנשיו לציבור החרדי בעיר נמשכות, והגיעו השבוע לשיאים חדשים. היום (רביעי), עיתונאי מקומי המקורב לחצר הרב קוק פונה לאחר שהותקף.

שמעון כהן פעיל חברתי ועורך עיתון מקומי בעיר טבריה, הנחשב מקורב לחצר הגר"ד קוק פונה היום לבית החולים פוריה בעיר לאחר שהותקף בידי פעילה המקורבת לראש העיר.

האירוע הוא המשך ישיר למהומה שהתרחשה אמש (שלישי) סמוך לעיריית טבריה, ותיעוד ממנה פורסם כאן ב'כיכר השבת', בתיעוד נראה רון קובי מתעמת עם קבוצת ילדים חרדים, אחד הילדים נעצר בידי השוטרים, במהלך האירוע ששודר כמובן בלייב בפייסבוק של ראש העיר רון קובי, התעמת רון קובי עם שמעון כהן והאשים אותו שהוא מתסיס את האווירה בעיר טבריה.

היום בצהרים כאשר שמעון כהן ישב ברכבו ברחוב מיכאל בעיר הוא הותקף לדבריו פיזית ומילולית על ידי פעילה מוכרת של רון קובי. היות והוא סובל ממחלת לב בניו זימנו אמבולנס, תוך כדי הפינוי באמבולנס מד"א המשיכה הפעילה לצעוק לעברו "אתם הרסתם את הרב קוק, מעניין שאתמול שהבאת את הילדים להפגין לא היה לך דום לב"

שמעון כהן אושפז עקב מיחושים בליבו בפוריה, עד ראיה אומר לכיכר השבת כי "הפעילה א.ב. דפקה בחוזקה על חלון רכבו וירקה בפניו, כאשר ניסה לצאת סגרה עליו את הדלת וצעקה צרחות שכל האזור שמע אותה".

"שמעון, אדם עם עבר לבבי לא טוב ולאחר בדיקות פונה לבית חולים פוריה שם אושפז למעקב רפואי. אלו תוצאות ההסתה. רק אתמול רון קובי הסית נגדו בפייסבוק. היא אחת התומכות האחרונות של ראש העיר"

יצוין כי מזה מספר שבועות מנהל רון קובי מאבק עם מוסדות הגר"ד קוק, אתמול איים לסגור את מוסדותיו וקרא לרב לממש את איומיו ולעזוב את העיר.

הפעילה שבמרכז הסיפור סירבה להגיב לכיכר השבת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר