כך העניק הרב עובדיה את 'כח הברכה' • צפו

הרב יגאל כהן חושף: הגר"ע יוסף זצ"ל הבטיח לבנו רבי דוד את "כח הברכה" שלו - כדי שיוכל לברך את התורמים ל'יחוה דעת' • לרגל יום ההילולא, הסיפור המלא (חרדים, מקודם)

'תורה מחזרת על אכסניה שלה' - הגר"ע זצ"ל בשיח סוד עם בנו הגר"ד (צילום: באדיבות המצלם)

לפני למעלה מ- 30 שנה יסד הגאון רבי דוד יוסף, חבר מועצת חכמי התורה ובעל מחבר ספר הלכה ברורה, את מוסדות 'יחוה דעת' בשכונת הר נוף בירושלים. מטרת המוסדות, כפי שהוגדרו על ידי אביו מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, לבסס את מפעל חייו להחזיר את עטרת הפסיקה ההלכתית לקדמותה, להעמיד דור של תלמידי חכמים, פוסקי הלכה, דיינים ורבנים לעם.

כבר עתה ניתן לומר כי חזונו הגדול של מרן הוכיח עצמו, מאות מבוגרי 'יחוה דעת' מכהנים כרבנים ודיינים במאות קהילות ובתי דין ברחבי הארץ והעולם, והביקוש עצום - מאות תלמידי חכמים צעירים מתדפקים מדי שנה על דלתות בית המדרש ומקווים להצטרף למהפכה הגדולה.

אלא שהעול הכלכלי הכבד נופל על כתפיו של הגאון רבי דוד יוסף, שמלבד ניהול הכולל ומסירת השיעורים, משלים בשנים האחרונות את הפרויקט התורני הגדול של ספרי הלכה ברורה, והצורך לכתת את רגליו ולהתדפק על דלתי נדיבים גוזל את זמנו.

הגאון רבי יגאל כהן, חושף בוידאו מיוחד שמתפרסם לרגל יום ההילולא השישי למרן, כי כאשר החל רבי דוד במשימתו זו של החזקת המוסדות - העניק לו מרן את "כח הברכה" שלו, כדי שיוכל להעניקו לתורמים ליחוה דעת. צפו בסיפור המפעים.

לפרטים אודות יחווה דעת, כנסו>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר