טור אישי

התחשבות // הרב ישראל גליס

על הבמה יושבות נשים בתזמורת, נשים מנחות את האירוע, הרב פירר מקבל ומדבר עם נשים, אז מה הבעיה שלכם שאישה תשיר? התשובה צריכה להיות: תתחשבו אתם ברב אלימלך פירר (טור)

הרב ישראל גליס | כיכר השבת |
הרב אלימלך פירר (צילום: קובי הר צבי)

"צריך להתחשב בזמרות", זו הדרישה החצופה מצד הזמרות וחבריהם ומצד התקשורת המגויסת, ומולם מופיע דובר שמסביר שיש בעיה עם הרב יוסף קארו, זה שחיבר את ה'שולחן ערוך', לפני כמה מאות בשנים.

"סליחה מי זה"?, שואלים השומעים והצופים. זה מה שהם לא רוצים!!! אתם והשולחן ערוך שלכם תשאירו את התורה הזאת בגלות או לדורות הקודמים, ותסבירו לנו מה הבעיה של אישה לשיר.

על הבמה יושבות נשים בתזמורת, נשים מנחות את האירוע, הרב פירר מקבל ומדבר עם נשים, אז מה הבעיה שלכם שאשה תשיר? אם אין לכם תשובה, אל תופיעו בתקשורת ותסבירו להם דברים שאתם לא משכנעים איש.

התשובה צריכה להיות: תתחשבו אתם ברב אלימלך פירר!

אין לו יום ואין לו לילה, אין לו משפחה, הוא בקושי רואה את הנכדים שלו. ערב יום כיפור, יום כיפור, שבת וחג, 24 שעות ביממה, 30 שנה - כולו למען הציבור. הגיעה השעה והזמן שתתחשבו בו.

אתם שם, הזמרים והזמרות, השדרנים וכתבי החדשות, תתחשבו בו, באמונתו, זה ערב פרטי ללא מימון המדינה, זה ערב שאמור לעזור לארגון שלו להמשיך לעזור לכם.

וכאן אני פונה אל הפרופסורים והרופאים בארץ ובעולם שלא יוצאים להגנתו, ולאלו שנתנו לו פרסים בשלושים שנים האחרונות. לזמרים, החזנים והאמרגנים הדתיים, שכל השנה מתפרנסים מהציבור וכולנו יודעים כמה מקבל זמר וחזן, המעשר שלכם צריך להיות ערב למען אלימלך ופירר וארגונו. תתחשבו אתם באיש, וזו טיפה מהים של הכרת הטוב.

איפה כל עשרות או מאות האלפים שנעזרו ברב אלימלך פירר, וכאלו שהם בעלי ממון, האם לא הם היו צריכים ערב כזה?

והשאלה הגדולה לדוברות של הארגון, סוף מעשה במחשבה תחילה, איך לא השכלתם להבין כשעושים ערב של מחווה לשלמה ארצי צריכות להופיע גם זמרות שמלוות אותו?

והכפיות הטובה זה אותו זמר שעושים ערב מחווה לכבודו מודיע שהוא נגד הדרת נשים.

חבל שלא עשיתם ערב מחווה ליוסל'ה רוזנבלט או שלמה קרליבך שלהם יש ציבור גדול שישלם הרבה כסף לכרטיס גם ליהנות ממופע וגם לתרום.

איפה נשיא המדינה שאולי באיזה שלב נועץ ברב פירר? הבנתם את ישי ריבו שלא יופיע בשבת באירוע התרמה לאגודה למלחמה בסרטן.

לכן אתם הזמרות והזמרים ואיש הטלוויזיה שניסו להרוס את הערב הזה, מעז יצא מתוק, והערב הזה קיבל את הפרסום שלו ואני לא מאחל לכם לשבת בפרוזדור של משרדי עזרה למרפא.

ולרב אלימלך פירר נאחל עוד הרבה שנים טובות של עשיה מבורכת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר