לאחר הפרסום ב'כיכר'

בעל החנות הודיע: אסגור לפני כניסת השבת

בעל חנות המכולת שהוזהר כי יהודים שומרי תורה ומצוות לא ייכנסו אליו לחנות אם לא יסגור לפני הצפירה, שוחח היום עם הרב ופרסם הודעה בחנות על סגירה מוקדמת בשישי (חרדים)

יענקי כץ | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

לאחר הפרסום ב'כיכר השבת': בעל חנות המכולת "הסופר שלי" ברחוב הרב קוק 59 בבני ברק מפרסם כי החנות תסגר חצי שעה לפני כניסת השבת.

כפי שפורסם אמש ב'כיכר השבת', בעל המכולת זכה לביקור מרב השכונה הגאון הרב צבי כהן רב בית הכנסת 'אוהל אברהם' בשכונת הרב קוק בבני ברק, שהסביר לו כי יהודים שומרי תורה לא ירכשו בחנותו במידה ולא יסגור את החנות לפני הצפירה הראשונה המבשרת על כניסת השבת.

מנגד בעל החנות טען להגנתו כי הוא סוגר את החנות כחצי שעה לפני כניסת השבת.

היום (ראשון) התקשר בעל החנות להגר"צ כהן והצהיר כי יעמוד על כך שלמרות שעון החורף החנות תסגר חצי שעה לפני כניסת השבת. הרב שיבח אותו על ההיענות שלו לקריאתו.

בעל החנות אף פרסם מודעה בצמוד לקופות בחנות בה נכתב "לידיעת קהל הלקוחות. החנות נסגרת בימי שישי חצי שעה לפני כניסת שבת"

הרב חיים זלץ מפעילי השבת בבני ברק אומר ל'כיכר השבת' כי "מזהירי השבת בעיר מקווים כי החנות אכן תיסגר לפני הצפירה הראשונה המבשרת על כניסת השבת הקדושה".

בעל החנות אומר כי "מאז ומעולם שמר על קדושת השבת ועל זמן כניסת השבת ושכנים רעים התלוננו תלונות לא נכונות ומוגזמות לרב השכונה. אמשיך לשמור על קדושת השבת כפי שעשיתי כל השנים וכדרישת הרבנים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר