מנהיג חמאס משתולל

סינוואר לגנץ: "עוד תתחרט על היום בו נולדת"

מנהיג ארגון הטרור העזתי מנצל את המצב הפוליטי בישראל על מנת לשגר איום ליו"ר כחול לבן: "אם תצליח להרכיב ממשלה, אנחנו נדאג שתתחרט על היום שבו נולדת" (חדשות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
גנץ וסינוואר (צילום: הדס פרוש, פלאש 90 / Abed Rahim Khatib)

יחיא סינוואר, מנהיג חמאס ברצועת עזה, מאיים שוב על ישראל - הפעם בהתייחסות לפלונטר הפוליטי בישראל, תוך שיגור איום ישיר על ח"כ בני גנץ, המנסה בימים אלו להרכיב את הממשלה.

"שמענו בימים האחרונים את בכירי הכיבוש שמאיימים עלינו - ליברמן ובנט. גם גנץ הצטרף למועדון הבריונים", אמר סינוואר, וקרא: "גנץ, אנחנו מחכים לך, אם תצליח בכלל להקים ממשלה. נגרום לך להצטער על היום שבו נולדת".

הוא הוסיף: "יש לנו כוח צבאי גדול מאוד ברצועה ומאות קילומטרים של מנהרות. אם האויב יחשוב להיכנס לעזה, אנשינו יצאו לו מתחת לאדמה".

גנץ, בעת קבלת ה'מנדט' מהנשיא (צילום: מתוך פייסבוק)

בפגישה היום עם צעירים ברצועה, אמר סינוואר: "אם ישראל תוסיף להדק את המצור על עזה נירה טילים לעבר תל אביב במשך שישה חודשים. נהפוך את ערי ישראל לערי רפאים".

"לא היססנו להתעמת עם האויב וידענו לעשות זאת מבלי להיגרר למלחמה. מאחר שאנחנו משוכנעים שהעימות צריך להימשך, ושהוא לא יכול להתרחש באופן מלא - הקמנו את הפגנות הגדר, שהשיגו את מטרתן".

גם אתמול התייחס סינוואר לישראל, ואמר כי עסקת שבויים עם ישראל איננה אפשרית כרגע בשל המצב הפוליטי.

"השלמת עסקת אסירים עם ישראל איינה אפשרית כרגע בשל המצב הפוליטי בישראל והחלל שנוצר בהנהגתה. אין להם אפילו ממשלה שיכולה להסכים על תקציב או ממשלה מוגבלת שתדון בסוגיה ביטחונית", הסביר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר