מות מרים פרץ ע"ה

עומר ינקלביץ': "הטרגדיה הייתה ידועה מראש"

ח"כ עומר ינקלביץ' התייחסה, במהלך נאום במליאת הכנסת, למות הנערה מרים פרץ ע"ה, שנמצאה בביתו של ערבי בבית צפפא: "למדינת ישראל לא היה מקום בעבורה" • צפו (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ערוץ הכנסת ובאדיבות המשפחה)

ח"כ עומר ינקלביץ' התייחסה, במהלך נאום במליאת הכנסת, למות הנערה מרים פרץ ע"ה, שנמצאה בביתו של ערבי בבית צפפא: "למדינת ישראל לא היה מקום בעבורה".

לדברי ינקלביץ': "לפני כשבועיים נמצאה מרים פרץ, נערה בת 17 בלבד, כשהיא ללא רוח חיים. היא נפטרה משימוש בסמים קשים, גופתה נמצאה בביתו של גבר בן 55 בבית צפפא".

"הטרגדיה הזו", טענה ינקלביץ': "הייתה ידועה מראש! הרווחה ידעה, המשטרה ידעה, בית המשפט ידע, אבל למדינת ישראל לא היה מקום בעבורה. וכעת, לכולם יש הסברים ותירוצים - מדוע הם בסדר. מאות ילדים כאלו מסתובבים ברחובות, ללא פתרון ראוי".

לדבריה: "הגיע הזמן לתת מענה לילדים ולנוער שלנו, מענה שיכול להציל חיים! יש לייצר מסגרות הולמות ולצמצם את זמני ההמתנה לקליטה במוסדות הקיימים".

כפי שדווח ב'כיכר השבת', מרים ע"ה הייתה נערה המוכרת לרשויות, משום שהידרדרה לצריכת סמים. הוריה ואחיה נלחמו בשנים האחרונות כדי לנסות ולהציל אותה - אך ללא הצלחה, למרבה הצער.

אחיה, יוסף, הטיח בשבוע שעבר מול מצלמת 'כיכר השבת' טענות חמורות בשירותי הרווחה, אותם הוא אף מאשים באחריות עקיפה לטרגדיה העצובה.

"אני עושה את זה לעילוי נשמת אחותי, מרים בת יעל פרץ, כדי שעוד בנות לא יעברו את זה", פותח האח את דבריו הקשים: "היתה כאן רשלנות של משרד הרווחה ושל כל המערכת...".

יוסף מוסיף בכעס: "הם הפקירו את אחותי. לכן היום אני בלי אחות. אחותי נרצחה!", והוא גם מפרט: "כבר לפני תשעה חודשים היה לאחותי צו כניסה למעון 'מסילה', מעון לנוער בסיכון, שם היא היתה אמורה לשהות".

"חייגנו עשרות פעמים לעובדת הסוציאלית, אבל היא לא התייחסה אלינו", הוא טען. "באחת הפעמים היא אפילו צעקה עלינו לא לחייג אליה לטלפון האישי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר