מעקב 'כיכר השבת'

הסבל של "בנות אלישבע": השר סמוטריץ' הציע פיתרון

1500 בנות הסמינר הירושלמי סובלות רבות, מהתחבורה הציבורית בעיר שאינה עונה על הצרכים; כעת התגייס שר התחבורה בניסיון לפתור את העומס והצפיפות הרבה (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט, באדיבות המצלם)

'כיכר השבת' עוקב בחודשים האחרונים בנעשה בתחבורה הציבורית בירושלים, ובסבלן של אלפי בנות הסמינרים, הנדחקות מדי יום בתחבורה ציבורית בדרכן לסמינר בשכונת רמות.

כעת, לאחר פגישות ודיונים ממושכים בין הנהלת הסמינר, חברי מועצה וחברי כנסת עם משרד התחבורה, מציע שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' פיתרון שעשוי להקל על העומסים והצפיפות הקיימת בעיקר בשעות הבוקר.

בפגישה שהתקיימה אתמול (יום שני) בין יועץ שר התחבורה ונציגת הרשות לתחבורה ציבורית עם הנהלת סמינר אלישבע הציגו אנשי משרד התחבורה סל פתרונות לשיפור תנאי הנסיעה של בנות הסמינר.

במסגרת סל הפתרונות יקדמו במשרד התחבורה הוספת תחנות בקווים קיימים וכן יתבצע תגבור של קווי אגד הרלוונטים על מנת לטייב את השירות ולסייע לתלמידות להגיע ללימודיהן באופן נעים יותר.

כמו כן, מתוך רצון להקל על העומס בקווים הסכימה הנהלת סמינר אלישבע לשנות את מערכת השעות של חלק מן התלמידות באופן שבו יחלו את לימודיהן בשעות שונות ובכך לסייע למתן פתרון יעיל.

בכירים בספרא שהיו מעורבים לאורך כל הדרך במאבק בנות הסמינר, אומרים ל'כיכר השבת' כי מדובר ב"פיתרון זמני". לדבריו, ריכוז גדול של מוסדות וסמינרים במקום אחד קיים במקומות נוספים בירושלים, והפיתרון לתגבור תחנות וקווים בודדים אינו עונה על הצרכים.

עוד הוסיפו הבכירים, כי הדרישה ממשרש התחבורה הייתה לספק קווים ייעודיים שישמשו אך ורק את בנות הסמינר.

חבר המועצה ומחזיק תחבורה, דוד זוהר, שהוביל את מאבקן של בנות הסמינר, מסר ל'כיכר השבת': "אני מודה לשר התחבורה על אישורו לפתרון הדחוף לבעיית ההסעות בסמינר בנות אלישבע וכמו"כ לרב גפני על סיועו בלחץ מול משרד התחבורה עם זאת הפתרון המוצע לא פותר עוד בעיות רבות שישנן גם לבנות נוספות בסמינר בנות אלישבע וגם בסמינרים אחרים ואני תקווה שתמשך האוזן הקשבת במשרד על מנת שתושבי ירושלים יקבלו את השירות המגיע להם".

השבועות הקרובים ילמדו, האם הפיתרון שהוצע על ידי משרד התחבורה יענה על צורכי הסמינר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר