הוראות לקראת הביקור

הרבי מסאטמר: "לא להביא סמארטפון ולא לטייל בישראל"

לקראת ביקורו בישראל, נשא האדמו"ר מהרי"י מסאטמר דברים בפני חסידיו, והציב שורת הוראות לחסידים המגיעים עמו: את הסמארטפון - להשאיר בבית, ולא לטייל ברחבי ישראל (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

לקראת ביקורו של האדמו"ר מסאטמר בישראל, נשא אמש (שלישי) האדמו"ר מהרי"י מסאטמר דברים בפני חסידיו, בהם דיבר על מטרת הביקור בישראל ועל כללי ההגעה.

את הדברים נשא הרבי בחתונת נכדו שהתקיימה בשכונת וויליאמסבורג שבברוקלין, ולאחר מעמד ה'לחיים' ודברי הברכה, התייחס הרבי לביקורו בישראל בעוד פחות משבועיים.

לדבריו, "עומדים אנו לנסוע לירושלים עיה"ק ולארץ ישראל, ויש לזכור שתכלית הנסיעה היא לחזק את שלומי אמוני ישראל שיש להם מסירות נפש, בגוף ובממון, כדי לנהוג בדרך הקדושה כמו שקיבלנו מרבינו זי"ע, שלא להשתמש בציונות ובכספים שלהם".

עוד הוסיף האדמו"ר כי "יש כאלו שבלית ברירה נאלצים להשתמש בכל מיני מכשירים עם החותמת 'משומר', וכשנוסעים לארץ ישראל אין לקחת אותם, משום שיש לזכור שכשנוסעים לחזק יהודים, אצלם זו פירצה, ולכן שהנוסעים יצטיידו במכשירים פשוטים ולא בסמארטפון".

בנוסף, אמר האדמו"ר כי "בישראל צריך להיזהר לאן הולכים, ולא באים כדי לטייל בארץ, אלא מטרת הנסיעה היא לחזק את משמרת הקודש, טהרת הקודש, את המוסדות הקדושים, ללא שום תכלית אחרת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר