צפו ב'המבקר'

'מלך הקומזיצים'? פיני איינהורן משיק אלבום

הזמר פיני איינהורן משיק את אלבום הבכורה שלו בתכנית 'המבקר' של 'כיכר השבת' יחד עם צמד המעבדים אלי קליין ואיצי ברי ועם ביצוע לייב מרגש ללהיט מהאלבום (מגזין מוזיקה)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: יוחנן בלייך, אריאל ליבא)

הזמר פיני איינהורן, משיק את אלבום הבכורה שלו "פיני" בראיון בתכנית 'המבקר' ב'כיכר השבת', כשהוא מלווה בצמד המעבדים והמלחינים אלי קליין ואיצי ברי, שהפיקו את האלבום מוזיקלית.

איינהורן מספר בראיון על המעבר מ"מלך הקומזיצים" אל המקום שלו כזמר אולפנים והביטחון שלו בקולו כזמר, "התחלתי עם רובי בנט והיום צריך גימיקים כדי להצליח ובאמת הגימיק של רובי הצליח אבל יש לי עוד כשרונות והקב"ה חנן אותי גם בכישרון של שירה והאלבום הזה מביא עוד זוויות נוספות שלי".

"הטייטל מלך הקומזיצים הרתיע אותנו בכלל לעשות לו אלבום אולפן, פה מי שישמע את האלבום יבין שמלך הקומזיצים זה היה רק מיתוג מסוים ויבין שיש פה זמר שיש לו אמירה לכל דבר ועניין", אומרים קליין וברי.

"מי שהאמין בי ראשון שאני זמר זו אשתי. הייתי יושב עם גיטרה ושר והיא אמרה לי שאני זמר חשבתי שהיא סתם רוצה לדחוף אותי ולפרגן אבל היא באמת האמינה בי ובשירה שלי וב"ה באלבום הזה הצלחתי לעשות את זה. זו גם הסיבה שבחרנו בשם "פיני" לאלבום, הרגשתי נכון לרשום את השם שלי כי באלבום הזה יש כל כך הרבה סגנונות, טירוף, עצבות וגם שמחה ובכל שיר הכנסתי את כל כולי", אומר איינהורן.

קליין וברי סיפרו על הלחן של ליפא שמלצער שפותח את האלבום "ימינא ושמאלא" ועל תהליך היצירה המעניין של ליפא.

"המשפט שחזר על עצמו בכל ההפקה הזו, פיני היה מתקשר ואומר, בשיר הזה אין מספיק פיני, זה לא מספיק פיני וזה באמת אלבום שהוא לגמרי הוא וגם בעטיפה, בתמונות שעליה רואים את זה", אומר ברי.

איינהורן מבצע באולפן את הלהיט "לא רעב ללחם" מתוך האלבום כשהוא מלווה בהרמוניית קולות של קליין וברי ושל מגיש התכנית שמצטרף אף הוא לשירה.

צפו בראיון המלא:

האזינו לשירים המלאים מתוך פינת המסננת:

עמיר בניון - שהשלום שלו

אהרון סיטבון - מלך המשיח

עובדיה חממה ואבי בניון - בשבילך נברא עולם

נחמן לייפר - אבא

אייזק ורובנשטיין - שלום עליכם

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר