7 דרכים קלות להיפטר מריח של עישון במכונית

קשה להסוות ריח של עישון בבית ובמכונית אף יותר, אך אתם יכולים להשתמש בכמה מבשמי אוויר בשיטת "עשה זאת בעצמך", כדי לשמור על ניחוח נעים באוטו. הנה 7 אופציות (MEN)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

הריח המתמשך של עשן הסיגריות יכול להטריד כמעט כל אחד, כולל את האנשים שמעשנים בעצמם. לרוע המזל, די קשה להסוות או להיפטר לחלוטין ממנו. אמנם ניתן לנקוט בפעולות קיצוניות כמו לשטוף את הקירות בבית ואפילו לסייד אותם, אבל אפשרויות אלה אינן קיימות כאשר הריח נמצא במכונית שלכם.

העשן נספג בקלות במושבי בד ועור, אך אתם יכולים להשתמש בכמה מבשמי אוויר בשיטת "עשה זאת בעצמך" כדי לשמור על ריח נעים באוטו שלכם. כעת, זכרו כי יעילותם עשויה להשתנות בהתאם לכמות העישון שמתרחשת ברכב ובגורמים אחרים (למשל, חלונות סגורים לעומת חלונות פתוחים), אך טיפים אלה בהחלט יעזרו להדוף את הצחנה.

1. פולי קפה

במקום להריח עשן בנסיעת הבוקר שלכם, ענגו את נחיריכם בניחוח של קפה. הניחו קערה של פולי קפה במכוניתכם, עם חלונות סגורים ושטח הפנים שלה יהיה אפוף בריח המוקה האהוב עליכם. ניחוח העשן יעלם תוך מספר שעות.

2. בדי מרכך למייבש הכביסה

דרך טובה לרענן מכוניות עם מושבי בד היא על ידי "ניגוב" המושבים בבדי מרכך למייבש. בדרך זו המכונית שלכם תקבל ריח עמוק ונעים יותר ולא משנה מהו סוג המושבים שיש לכם, תוכלו לשמור על כמה בדים מתחתיהם בקביעות. בנוסף, זו דרך טובה למנוע מיתושים לתקוף מכוניתכם באופן אקראי.

3. כוס חומץ

השימוש בחומץ כדי לסלק את ריח העשן הוא ככל הנראה הטריק העתיק ביותר בספר. למרבה המזל, רוב המכוניות מאובזרות במחזיקי כוסות שימושיים, כך שתוכלו לשפוך חומץ לבן לכוס ולהכניס אותו למחזיק למשך הלילה, בכדי להפחית או להסיר ריחות טורדניים ומתמשכים.

4. מקלות קינמון

אם אתם רוצים להוסיף ניחוח מתוק, תוך כדי ניסיון להסיר את הריח הרע, לכו על מקלות קינמון. הרתיחו את הקינמון במים ושפכו אותו לספל לנסיעות. השאירו את החלונות סגורים ואת הספל בפנים עד שהמים יגיעו לטמפרטורת החדר (או המכונית, במקרה דנן).

5. קליפות הדרים

קלפו תפוזים, לימונים או פירות הדר אחרים ושמרו אותן בספל. קליפות הדרים נוטות לספוג את ריח העשן ולהחליף אותו בניחוח הטעים, הפירותי והפרשי שאנחנו אוהבים לשלם עבורו 30 ש"ח לבקבוק.

6. פחם

יש אנשים שאינם אוהבים להכניס ריחות זרים למכוניתם כדי להסוות ריחות אחרים. אחרי הכל, אתם מנסים להסיר את הריח, אז למה לטשטש אותו עם אחר? אז נסו להחזיק שקית פחם בחלק האחורי של המכונית שלכם, במשך לילה אחד. הפחמים יספגו ישר את הסירחון, אך הקפידו להשתמש בהם בהמשך כדי לצלות משהו טעים לאחר שתיפטרו מהריח.

7. עיתונים

אינכם מעשנים, אבל חבר שהענקתם לו "טרמפ" ביקש לעשן ברכבכם ובחוסר נעימות הסכמתם לו לעשות זאת. ובכן, סיגריה אחת לא תהרוס את המכונית שלכם, אבל היא כן תהפוך להיות די מעופשת, אז פשוט קמטו חלקי עיתונים כדי לספוג את הריח בן לילה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר