כיכר הייטק

מתי קיבלתם מתנה שתסדר לכם את העתיד הפיננסי?

בתוכנית כיכר ההייטק אנחנו שמים דגש על ההייטק והמגזר החרדי, לבקשת הצופים הבאנו לפרק הקרוב את החברה המובילה בישראל להכשרת דור העתיד להייטק. צפו (כיכר TV)

כיכר הייטק | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

מתי קיבלתם מתנה בשווי של 90,000 ש"ח שגם תסדר לכם את העתיד הפיננסי?

הזדמנות למצויינים בלבד - חברת אינפיניטי מכשירה את דור העתיד להייטק. בתוכנית כיכר ההייטק אנחנו שמים דגש על ההייטק והמגזר החרדי, לבקשת הצופים הבאנו לפרק הקרוב את החברה המובילה בישראל להכשרת דור העתיד להייטק. כאשר החברה משלמת 100% מהוצאות שכר הלימוד בנוסף למענק חודשי וכל זה בתמורה להתחייבות של המשך העסקה של שנתיים.

לפרטים אודות התכנית כנסו לכאן


"מהנדס תוכנה לאחר 3 שנים ניסיון מקבל משכורת של 25-30 אלף ש״ח, הזדמנות מיוחדת להתפרנס בכבוד ממש", סיפר חיים.ההזדמנות פתוחה גם למצויינים מעולם התורה והישיבות. חיים גירון בעלים ומנכ"ל משותף הגיע במיוחד לתכנית מביתו בראש הנקרא על מנת לחשוף את התוכנית למגזר החרדי - גברים.

"1000 מהנדסים בישראל שוויים למדינה כמו מאגר גז לויתן וחברת אינפיניטי יצרה כבר כמה מכפלות של שווי של מאגר הגז לויתן".

כל זה ועוד בפרק הקרוב

• • •

ב'כיכר הייטק' מתארחים מידי שבוע מומחי טכנולוגיה, יזמים סדרתיים, משקיעי הון סיכון, ומנהלי קהילות הייטק, שידברו על כל מה שחדש בעולמות הללו, וכמו תמיד - יש קשר לעולם החרדי.

את התכנית מגישים ישראל גרוס, מייסד שותף בחברת L7 Defense - חברת הייטק גלובלית שמספקת פתרון הגנה מתקיפות סייבר לממשלות, בנקים וארגונים גדולים, ואברהם רפאל - חובב טכנולוגי, יזם ומשקיע.

לפניות: kikarhitech@gmail.com

צפו בפרק המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר