במשכן הנשיא

יו"ר המחנה הדמוקרטי ניצן הורביץ: "לא יודע מה הסיכויים לממשלת מיעוט"

"אמרתי לנשיא שבשום אופן אסור לעשות דה לגיטימציה לחברה הערבית כולה", סיפר הורביץ. לדבריו, "ראש ממשלה שמוגשים נגדו כתבי אישום לא יכול להמשיך בתפקידו" (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

ערב דרמטי במערכת הפוליטית: פגישות פוליטיות בין מנהיגי המפלגות נערכות הערב (שלישי) במספר מוקדים בניסיון להביא להרכבת ממשלת אחדות בזמן הקצר שנותר.

יו"ר המחנה הדמוקרטי ח"כ ניצן הורביץ שנפגש עם נשיא המדינה הערב נשמע פסימי באשר לאפשרות להקמת ממשלת מיעוט הנשענת על הח"כים הערבים.

"אמרתי לנשיא שבשום אופן אסור לעשות דה לגיטימציה לחברה הערבית כולה", אמר הורביץ והוסיף: "מה שנתניהו עשה זו הסתה נגד הערבים שהם שותפים לגיטימיים בכל ממשלה ובכל שלטון".

"ממשלת מיעוט גם זה עלה בשיחתנו. ממשלת מיעוט לדעתינו היא אופציה לגיטימית לחלוטין שתאפשר לממשלה לתפקד. היא תהיה ממשלת סנדול לקונפליקט העדתי".

הוא הוסיף, "ראש ממשלה שמוגשים נגדו כתבי אישום לא יכול להמשיך לתפקד בתפקידו. הוא לא יכול לשחרר אותנו מהצורך המאוד ברור. ראש ממשלה עם כתבי אישום יפרוש מתפקידו לאלתר".

"ממשלת מרכז שמאל צריכה לכלול את מפלגות המרכז שמאל ובתמיכת הסיעות הערביות. אני לא יודע מה הסיכויים למצב כזה. בכל מקרה חשוב להבין שממשלה כזו היא לגיטימית ונכונה בדיוק כמו כל ממשלה אחרת. זה מה שהציבור בחר דרך המפלגות השונות", אמר הורביץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר