חושבת שאת מאסטרית בניקיון? בואי לבדוק אם את צודקת

אם אינכם משתמשים במאגר הענק של תכשירי הניקוי שיש לכם בבית, בדרך הנכונה, הם לא יועילו לכם. אז הנה רשימה של 8 שגיאות שאתם עלולים לעשות בניקוי הבית ואיך לתקן אותן (בית וסטייל)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

גם אם יש לכם במטבח ארון עם חומרי הניקוי הטובים ביותר בשוק, עדיין, אין זה אומר שהבית שלכם נקי. אם אינכם משתמשים בתכשירים הללו בדרך הנכונה - או בכלל - הם לא יועילו לכם או לבית שלכם. הדרך הטובה ביותר להבטיח שהוא יראה ממש כמו חדש - או לפחות נקי בטירוף - היא להשתמש במוצרי הניקוי האהובים עליכם כמו שצריך, עם קצת מאמץ וזכרו, יגעת ומצאת – תאמין.

איך תדעו אם אתם פועלים נכון? עקבו אחר העצות הבאות של קרולין פורטה, המנהלת של מעבדת הניקיון מבית "מכון משק הבית הטוב", בתרגום חופשי מאד. החלק הטוב ביותר: אם תכניסו את הטריקים והטיפים האלה לחייכם, למעשה, יקח לכם פחות זמן לנקות בטווח הרחוק. אז הנה 8 טעויות שאתם עלולים לעשות בניקיון הבית:

מנקים עם מקל איבוק. נקודה.

אנו מאד בעד הסרת אבק יומיומית, אך שימוש במקל מיושן עם נוצות שרק מפזר אבק ומעבירו ממשטח אחד למשנהו - פחות מומלץ. השתמשו במקום זאת בבד מיקרופייבר, אשר יתפוס חלקיקי לכלוך וילכוד אותם.

משתמשים בסבון כלים על קרשי חיתוך

כשמדובר בניקוי קרשי חיתוך מעץ, סבון ומים חמים לא תמיד מספיקים. לאחר שהשתמשתם באחד כדי לחתוך בשר או עוף, יש להשרות אותו בתמיסת אקונומיקה כדי למנוע זיהום בהכנת הארוחה הבאה.

מזניחים את נקודות המגע הגדולות ביותר

ברזים וידיות הם חלק מהאזורים הנגועים ביותר בביתכם וזו הסיבה שהם גם המזוהמים ביותר. העניקו להם ניגוב מדי יום, כדי לשמור על חיידקים מחוץ לתחום.

מרססים את הרהיטים בחומר מבריק

כשאתם מתיזים חומר המעניק ברק באופן ישיר על רהיטים, הדבר יוצר הצטברות שקשה להסיר אותה ומושך עוד יותר אבק. כדי להימנע מכך, יש לרסס את המטלית בתכשיר ואז לשפשף אותה על משטחים מאובקים.

לא מחליפים את המטלית

מסירים אבק ממשטחים שונים הפזורים בבית? יתכן שאתם משתמשים יותר מדי במטלית הניקוי שלכם ומפיצים חיידקים תוך כדי המירוק. גם אם הסמרטוט שלכם לא נראה ישן, ​​יש לשטוף אותו לאחר כל שימוש, מכיוון שהוא בא במגע עם אזורים בעלי תנועה גבוהה (דהיינו: מלוכלכים יותר).

מאחסנים מברשת אסלה רטובה בשירותים

ובכן, שלום לך, קרקע לגידול חיידקים! במקום להחזיק את המברשת הרטובה בתוך המתקן איתו היא נמכרת, השליכו אותה לפח ונקו את השירותים עם סקוטש שניתן לשטוף ולייבש בקלות.

שוכחים את פח האשפה

אם אתם שמים לב לריח לא נעים שתוקף את המטבח שלכם, זה עשוי להיות אינדיקטור לכך שלא ניקיתם את פח האשפה כבר זמן מה. קרצפו אותו פעם בשבוע עם אקונומיקה ונגבו היטב, בכדי לשלוט על ניחוחות לא נעימים.

שופכים יותר מדי אבקת כביסה

הרימו את היד אם אי פעם שפכתם מעט יותר אבקת כביסה מהרגיל, לבגדים אקסטרה מלוכלכים. ובכן, מסתבר שאם אתם משתמשים בכמות גדולה מדי, החומר עלול לא לרדת מהבגדים ואתם לא רוצים שזה יקרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר