רצף של התישבות יהודית

ממשיכים את דרכו של אברהם אבינו – 400 שקל כסף

לקראת שבת חיי שרה – יצאו אנשי חברון בקמפיין לטובת קניה של בית חדש בחברון אשר יצור רצף של התישבות יהודית מקרית ארבע ועד אדמות ישי ההזדמנות שלכם לעשות הסטוריה בעיר האבות (מקודם)

גואלים את עיר האבות (צילום: יח"צ)

לאחר שזכו בעמותת "הרחיבי מקום אהלך" לגאול ולקנות בכסף מלא כדין את 'בית השלום', 'בית המכפלה', 'בית רחל' ו'בית לאה', ואף ליישב את הבתים ביהודים, פונים בעמותה לעבר הפרויקט הבא בחברון דוקא בערב שבת חיי שרה .

בימים אלו נמצאת עמותת הרחיבי בעיצומו של קמפיין גיוס המונים לטובת רכישה של בית חדש בחברון. "נוצר לנו כעת חלון הזדמנויות לרכוש בית חדש שיסייע לנו לחזק את ההתיישבות היהודית וליצור רצף של משפחות יהודיות מקרית ארבע ועד אדמות ישי (תל רומיידה)" אומר הרב עוזי שרבף העומד בראש עמותת 'הרחיבי'.

"אנחנו פונים לכלל עם ישראל ומציעים לכולם להיות שותפים ברכישת הבית הבא. הבתים שקנינו עד היום הפכו לשכונות חדשות. משפחות יהודיות חיות בהן וקול מצהלות ילדים נשמע ברחובות. חברון היא עיר עם היסטוריה ענפה. אברהם אבינו ייסד את העיר העברית עם קניית המערה, דוד המלך ביסס אותה כאשר כונן את מלכותו בחברון, וכך במשך מאות שנים חיה בעיר קהילה יהודית ענפה שהוכחדה בפרעות תרפ"ט. לפני למעלה מיובל שנים חזר הנה חמי, הרב לוינגר ע"ה, שחידש את הישוב היהודי יחד עם ראשונים וחלוצים נוספים. כתבו יחד איתנו את הפרק הבא בהתיישבות היהודית בחברון.

בפרשת חיי-שרה תש"פ נגאל יחד, כל עם-ישראל, את הבית הבא בחברון!

בימים אלו אנו נמצאים בשלבים מתקדמים של משא ומתן לרכישת בית נוסף בחברון וזו ההזדמנות שלכם להיות שותפים במשימה הלאומית וההסטורית- להרחיב את האחיזה היהודית בעיר האבות.

>> אל תחמיצו את ההזדמנות >> בעזרתכם נוכל לקנות את הבית הבא בחברון, היו שותפים!

תרום עוד היום, ויחד נגאל את מרחבי העיר חברון, סמטאותיה ובנייניה.

כי גם לך חייב להיות חלק בסיפור החברוני! אברהם אבינו התחיל, עכשיו תורנו להמשיך

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר