"אדמו"ר השנאה"

כך דיווחו העיתונים הכלליים על ביקור הרבי מסאטמר

בחסידות סאטמר הביעו היום זעזוע נוכח צורת הסיקור בחלק מכלי התקשורת הכלליים את ביקור האדמו"ר, כאשר הכותרות היו החל מ'אדמו"ר השנאה' ועד 'הג'יהאד מסאטמר' (עיתונות)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בעיתונות הכללית לא 'טמנו את ידיהם בצלחת' בכל הנוגע לביקורו של הרבי מסאטמר בישראל, ודיווחו אף הם על המתרחש, כאשר חלק מהכותבים יצאו בזעם נגד האדמו"ר וחלקם אף השוו אותו לפעילות האנטי ציונית של ארגוני ה-BDS.

בעיתון 'ידיעות אחרונות' בחרו בכותרת "אדמו"ר השנאה, בחסות המדינה" ובמאמר של חן ארצי סרור, נכתב כי האדמו"ר מסאטמר מפיץ שנאה, בידול ובורות יותר מכל פעילי ה-BDS יחד.

"מדוע הסטודנטית לארה אל קאסם והפעילה אריאלה גולד הן מוקצה, והאדמו"ר מסאטמר לא?", שואלת הכותבת.

הכותרת בידיעות אחרונות

יצוין כי במאמר הביאה סרור ציטוט אותו היא מייחסת לרבי מסאטמר, אך הוא בכלל נאמר על ידי מרדכי הירש ממאה שערים.

בעיתון 'הארץ' נכתב הבוקר מאמר בנוגע לביקורו של האדמו"ר מסאטמר בישראל. תחת הכותרת "הג'יהאד מסאטמר" כותב העיתונאי רוגל אלפר כי פעולותיו של האדמו"ר נגד מדינת ישראל גרועות הרבה יותר מפעולותיהם של הארגונים האנטי ישראליים, וכי עצם כניסתו לישראל היא אכיפה בררנית של המדינה כלפי פעילי חרם למיניהם שגורשו בחודשים האחרונים מישראל.

"יש לבטל את משטרת המחשבות, ואת כל איסורי הכניסה לישראל. שייכנס האדמו"ר עם כספו, וייכנסו גם פעילי ה-BDS", כך מסיים הכותב את מאמרו.

גורם בחסידות סאטמר ששוחח עם 'כיכר השבת' הביע זעזוע עמוק מהדברים אותם כינה אנטישמים של ממש, וציין כי אמנם דעתם של חסידי ואדמו"רי סאטמר לדורותיהם היא נגד הציונות, אך מכאן ועד להפוך אותם לאויבי ישראל המרחק הוא רב מאד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר