בעקבות ההסתה

דרעי על נאום ליברמן: "לא להתייחס לחתול שצועק 'מיאו'"

יו"ר ש"ס דרעי התייחס לנאום ההסתה של חברו לשעבר ליברמן, ועקץ: 'כמו חתול שצריך לשתות חלב אז צועק מיאו, כך הוא משמיץ אותנו - בשביל תשומת לב'. וגם: מה אמר לו הגר"ח קנייבסקי (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (צילום: פלאש 90 וידאו: ערוץ הכנסת)

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הגיב היום (רביעי) במתקפה חריפה לנאום ההסתה של יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן, חברו לשעבר, והשווה אותו ליללות החתול.

במהלך כינוס של ראשי גוש הימין, בלוק ה-55, פתח אריה דרעי את דבריו בסיפור: "לפני כחמש עשרה שנה - בלי להיכנס להרבה פרטים - היה לי אירוע קשה, כשמישהו דיבר בכנס גדול וקילל אותי. לקחתי את זה קשה. כשליהודי קשה, הוא הולך לרב, אז הלכתי לרב קנייבסקי וסיפרתי לו שדיברו נגדי שקרים. הוא הסתכל עלי ואמר: 'כשהחתול אומר לך 'מיאו' אתה נפגע מזה?', אז למה נפגעת מזה?!".

"החתול צועק מיאו", השווה דרעי את דבריו של ליברמן ליללות, "כשהוא צריך לשתות חלב; כך הוא משמיץ אותנו, כשהוא צריך תשומת לב. כשהוא משמיץ אותנו - הוא לא עושה את זה בצחוק".

דרעי הוסיף בדבריו הקשים והאשים את ליברמן בהליכה לבחירות: "מי אשם שלא קמה אתמול ממשלת אחדות לאומית? אני מדבר מפי הגבורה... מי שאשם זה רק אחד: אביגדור ליברמן. הוא עשה את זה באומנות, בכישרון. עליו אני אומר 'מתלמידי יותר מכולם', 'עלה על רבו'. הבחור, בכישרון, עשה את הכל - כדי שחלילה וחס נתניהו לא יוותר יותר מדאי לגנץ, ושחלילה גנץ לא יוותר".

לדבריו, "הוא היחידי שהכניס לגנץ את הרעיון של ממשלת מיעוט. אתמול בלילה הוא הצליח במשימה והיום הוא הופיע מדושן עונג וסיפר שהזיל דמעות שלא קמה ממשלת אחדות. אני אומר את זה באחריות: יכולנו להקים ממשלה אתמול בלילה, הוא היחיד שאחראי שזה לא קרה".

בשלב זה העיר ראש הממשלה נתניה: "השר דרעי, גם בישיבות הקבינט, מוכיח לנו את בקיאותו במודיעין. הוא עוקב אחרי כל פיסת מידע, כנראה שיש לו מקורות מודיעיניים...".

דרעי חשף: "אני בא עכשיו מבית הנשיא, אני נעניתי לפניית הנשיא. אני בעז"ה הולך להיכנס בכל הכוח כדי להקים ממשלת אחדות בלי לפיד. יש מתווה של הנשיא, רה"מ נענה למתווה. אני מקווה שגנץ, שמבין שאין ממשלת מיעוט. או בחירות או מתווה שהוא הכי נח לו, אני מקווה שהוא יבין שזו האפשרות. אני בעז"ה כמובן בעצה איתך אתרום את כל מה שאני יכול לעשות בשקיפות כדי שהממשלה הזו תקום.

דרעי התייחס להמשך דבריו של ליברמן על האדמו"ר מסאטמר: "בענייני דת ומדינה שהפכו להיות כביכול.. אתמול במופע הגדול של סאטמאר, שהלבישו אותם כאילו הם חלק בש"ס. כל התקפה בכנס הגדול במא"ש הייתה שאנחנו החרדים מכרנו את כל התורה בכדי לשבת בממשלה ושאנחנו יושבים לסגור עם ליברמן. ועכשיו ליברמן היום.. לא משנה.. מה משנה העובדות, העיקר.. הוא הולך. הוא הבין שזה המקורות לשאוב מנדטים".

"הוא ישלם על זה מחיר", סיים דרעי: "שנה שלימה המדינה לא מתפקדת בגלל ליברמן. הגיע הזמן להקים ממשלה בלי לפיד ובלי ליברמן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר