חשיפת 'כיכר'

סיום הש"ס: נציגי 'דגל' ו'אגודה' סיירו בהאנגר

ההיערכות למעמד סיום הש"ס המאוחד בראשות מועצות גדולי וחכמי התורה, יצאה לדרך היום (חמישי) בפגישה וסיור שערכו נציגי 'דגל' ו'אגודה'. ומדוע נציגי ש"ס נעדרו? צפו (אקטואליה)

יענקי כץ | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

חשיפת 'כיכר השבת': ההיערכות למעמד סיום הש"ס הגדול והמאוחד בראשות מועצות גדולי וחכמי התורה, יצאה לדרך היום (חמישי) בפגישה וסיור של הוועדה המכינה.

כזכור, נחשפה ב'כיכר השבת' התכנית לקיים לראשונה כינוס אחדות ענק במעמד סיום הש"ס במסגרת הדף היומי שייסד רבי מאיר שפירא זצ"ל מלובלין.

היות ואין בישראל אצטדיון שמתאים ליותר מארבעים אלף מקומות, הוחלט לקיים את האירוע בהאנגר ענק, ב'בית רבן' בסמוך ליבנה, על כביש 7, ולהקדימו ליום שני 'זאת חנוכה', בשל האילוצים של בעל המקום.

בשעות הבוקר נערכה ישיבה ראשונה של נציגי 'אגודת ישראל' ו'דגל התורה', האחראים על ארגון האירוע.

ל'כיכר השבת' נודע כי נציגי ש"ס הוזמנו גם הם לישיבה, אך בחרו שלא להגיע. גורמים בארגון המעמד טענו בשיחה עם 'כיכר השבת' כי בש"ס עוד לא התקבלה ההחלטה הסופית האם להצטרף למעמד הגדול או לקיים אירוע בנפרד, ויקבלו הכרעה בשבועות הקרובים.

הישיבה נועדה להתקיים בתחילה במשרדו של שבתי מרקוביץ ביישוב יד בנימין, אך לבסוף היא הועתקה לאולם המועצה האזורית נחל שורק, והשתתף בה ראש המועצה האיזורית אלי אסקוזידו.

לאחר האסיפה ייצאו החברים לסיור בשטח בו מתוכנן להתקיים הסיום הגדול ב'בית רבן', בכפוף לאישורים השונים הנדרשים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר