מעצרו הוארך

הדוקר סיפר: ניסיתי לדקור גם בחורה חרדית

בית משפט השלום בירושלים האריך היום את מעצרו של בחור הישיבה ממוצא אתיופי שדקר אזרח שעמד איתו בתחנה בשכונת גבעת שאול, ושלח אותו לבדיקה פסיכיאטרית (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
תמונת אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (חמישי) בארבעה ימים את מעצרו של בחור הישיבה ממוצא אתיופי, שדקר אזרח שעמד לצידו בתחנה בשכונת גבעת שאול בעיר.

נציג המדינה טען בדיון כי "החוקרים המשיכו לחקור את התיק החמור, וכמו שהערכתי העבירות המיוחסות לו נסיון רצח ועבירות נוספות, וזאת לאור התנהגותו באירוע".

זירת המעצר (צילום: לירן תמרי, כתב mynet ירושלים)

הוא טען כי הנאשם הודה בחקירתו בדקירה של אותו אזרח שעמד איתו בתחנת האוטובוס באמצעות אולר שהיה ברשותו מראש. כאשר נשאל מדוע עשה זאת השיב כי הכעיס אותו בהתנהגותו ובהמשך לא פירט.

"לגבי ניסיון דקירת השוטר אמר שפחד שהשוטר יעצור אותו ואישר שאיים על נערה בת 11 באמצעות הסכין", הוסיף נציג המדינה.

עורך דינו של החשוד טען בנוגע לתנאי מעצרו כי אם אדם נמצא במצב נפשי מסוים בהנחה שהוא נמצא במצב נפשי מסוים, הרי שהמצב הזה הוא לא קבוע, הוא משתנה במהירות, משתנה בגלל כל מיני מרכיבים. גם תרופות וגם נסיבות שלא קשורות לטיפול רפואי. לכן, מאוד חשוב שההסתכלות הזו תתבצע בטווח הזמן המידי.

בנוסף, דנו לגבי הירי שבוצע לעברו בעת שנעצר, לאחר שלטענת עורך דינו של החשוד נורו מספר יריות והוא ביקש שיעבירו לו את התצלומים מהזירה.

למרות בקשת המשטרה להאריך את מעצרו בשמונה ימים, השופט האריך אותם רק עד לתאריך 25/11 בשעה 12:00 בצהריים.

השופט אלעזר ביאלין קבע עוד כי "לנוכח מצבו הרפואי, רופא בית המעצר מתבקש לבדוק את המשיב באופן מידי. כמו כן, לנוכח העולה מהמסמך הרפואי שהוצג לעיוני בדיון היום, לפיו המשיב כנראה נמצא במצב פסיכוטי, המשיב יובא ע"י שב"ס לבדיקה פסיכיאטרית".

ההורים בראיון ל'כיכר השבת' (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בשיחה עם 'כיכר השבת' טענו הורי החשוד כי הם לא יודעים למה הוא עצור וכי בתמונות שבידי המשטרה רואים מישהו עם תיק בגב. "הילד שלי הוא ילד חמוד שלומד בישיבה", סיפרה האמא.

ההורים עלו לישראל לפני עשרים שנה והם מתלוננים על כך שירו לעבר הבן שלהם בזמן המעצר: "הם לא יכלו לתפוס אותו", שואל האבא. "היו חייבים לירות בו? הם כמעט הרגו אותו", הוא טוען. "אין לי מושג מה הולך שמה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר