האזינו:

כתב אישום לנתניהו: שמחה לאיד בסאטמר

חסידי מהר"א מסאטמר הגיבו בשמחה על כתב האישום כנגד נתניהו כשהם מייחסים את נפילתו לדבריו של האדמו"ר לפני כמה שנים "שיפול כמו המן". גם בפלג השני צוהלים (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
ההקלטה של האדמו"ר (צילום: SOS)
שעות אחדות לאחר הודעתו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, על הגשת כתב אישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, בחסידות סאטמר מביעים רגשות שמחה לאיד, ואף מייחסים את הנעשה לדברים שנשא האדמו"ר בחג הפורים בשנת תשע"ה, עת שהה ראש הממשלה נתניהו בארה"ב במסגרת נאומו בעצרת האו"ם, חודשים ספורים בלבד לפני פרוץ פרשת תיק 1000, שהביא אחריו את שאר הפרשיות הפליליות.
בהקלטה שהגיעה לידי ל'כיכר השבת' נשמע האדמו"ר מהר"א מסאטמר, משווה את ראש הממשלה נתניהו להמן הרשע, ואף מאחל לו מפלה גדולה, כפי שאירע להמן.
"שהקב"ה יעזור שהעוכר ישראל שמתגאה ב'כוחי ועוצם ידי', כפי שנהג המן הרשע לעשות, שיהיה לו מפלה כפי שקרה להמן".
'וכל קרני רשעים אגדע' המשיך האדמו"ר ושאג, לקול עניית אמן של עשרות אלפי החסידים.

עוד הוסיף האדמו"ר ואמר, כי צריכים ללכת למקווה טהרה אחרי ששומעים את הדברים שאמר נתניהו, אבל הבעיה היא שגם שם במקווה שומעים את הדברים האלו מפי האנשים.

"ח"ו לומר שהיינו ללא כח ולכן הרגו אותנו בגלות. לא היינו ללא כח מעולם ואנחנו מאמינים בזה שהכל נעשה על ידי קול יעקב, ואז בוודאי שאין את הידיים ידי עשיו.
יש לנו הבטחה שבכל דור ודור עומדים עלינו לכלותינו והקב"ה מצילנו מידם", סיים הרבי את דבריו.
יצוין, כי גם בפלג השני של חסידות סאטמר שאדמו"רם שוהה כעת בביקור בישראל הביעו רגשות שמחה על ההחלטה של מנדלבליט, וחלקם אף ציינו את העובדה שבשעה שרבם ערך את ההדלקה בציונו של רבי שמעון בר יוחאי, הודיע היועץ מנדלבליט את החלטתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר