"תתבייש לך!"

הגר"מ מאזוז על ליברמן: "כלב כמוך ילחם בתורה?!"

"בחורי הישיבות והתורה תעמוד אחרי מאה שנה שתלך לגיהנום", כך התבטא אמש הגר"מ מאזוז במהלך מתקפה חריפה במיוחד נגד ההסתה של אביגדור ליברמן (חדשות, ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"מ מאזוז. ארכיון (צילום: יעקב נחומי, פלאש 90)

הגאון רבי מאיר מאזוז, ראש ישיבת 'כסא רחמים', התייחס אמש (מוצאי שבת), בשיעורו השבועי, להסתה של יו"ר 'ישראל ביתנו', ח"כ אביגדור ליברמן, כנגד לומדי התורה הקדושה, והגיב לו בחריפות רבה.

בפתח דבריו התייחס הגר"מ לביקור האדמו"ר מסאטמר בישראל: "הקב"ה יראה וישפוט כמו שכתוב בדברי הימים הלא תשפוט בם כי אין בנו כח, הם עושים כל הבעיות שבעולם רק לא לתת ליהדות להיות כאן בארץ הקודש, ולכן הגיע האדמו"ר מסאטמר שהוא משוחרר מהמדינה הזאת הוא מעל המדינה הזאת.

"כשבא דודו רבי יואל היו סוגרים את כל הכבישים והיו יודעים כל השוטרים והשופטים והמדינה כולה שהבן אדם הזה מצפצף על כולם, והיו עושים לו כבוד מלכים. השנה זה לא רבי יואל אלא חכם אחר".

בשלב הזה עבר הגר"מ להתייחס לנאומו של ליברמן בשבוע שעבר: "כשבא (ליברמן. י"כ) מקנא בו 'איפה מס הכנסה?!', אדוני מספיק, אתה הגאווה שלך למעלה למעלה כי אתה חנקת את העם פה, 'אני לא הולך רק בתנאי שיגייסו את בחורי הישיבות' - לא יתגייסו בחורי הישיבות!, אל תחשוב שאתה יכול לעשות מה שאתה רוצה.

"בחורי הישיבות והתורה תעמוד אחרי מאה שנה שתלך לגיהנום, צריך לומר את הדברים לאשורם, יכעס שיכעס לא מעניין אותי כלום - כלב כמוך ילחם בתורה?!".

לדבריו: "הנה באמריקה מלכות של חסד, בחורי ישיבות נותנים להם פטור מתחשבים בהם פה אתה רוצה בכח מי אתה?! האנקה והכח והלטאה... די לך שאתה עושה למדינה בחירות ראשונות ושניות ושלישיות, ה' ירחם עליך ועל המדינה כולה... אבל אל תתערב! אתה רוצה להתערב לך לאמריקה שמה תגיד לטראמפ שהוא לא לוקח מס הכנסה מספיק מהאדמו"ר מסאטמר – תתבייש לך!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר