המאבקים בחריש

התושבים החרדים ארגנו צופרי שבת חדשים

לאחר החרמת צופרי השבת בחריש, למרות הזמן הקצר שנותר לפעולה, התושבים החרדים הצליחו לארגן עוד לפני שבת צופרים חדשים שהנעימו את כניסת השבת. צפו בתיעוד (ארץ)

הצופרים החדשים (צילום: ללא קרדיט)

חשיפת 'כיכר השבת' על מלחמתו של ראש מועצת חריש יצחק קשת בצופרי השבת והחרמתם ביום חמישי האחרון, מתברר כי למרות ההחרמה, צופרי השבת פעלו בערב השבת האחרונה, וזאת בזכות תושיית התושבים החרדים בעיר.

כפי שפורסם ב'כיכר השבת', ביום חמישי הגיעו הפקחים מטעם המועצה המקומית חריש לשכונת 'אבני חן', פרצו לגג אחד הבניינים והחרימו את צופרי השבת המנעימים את כניסת השבת, מידי ערב שבת, בשירה.

אך התברר כי למרות הזמן הקצר שנותר לפעולה, התושבים החרדים הצליחו לארגן עוד לפני שבת צופרים חדשים שהנעימו את כניסת השבת. לידי 'כיכר השבת' הגיע תיעוד מן השירה המבשרת את כניסת השבת בחריש בערב השבת האחרונה פרשת חיי שרה.

במודעות בערב שבת נכתב כי הסיבה להחרמת הצופרים היא מפני ש"מועצת חריש משקרת פעם אחר פעם, לתושבים שאינם שומרי תורה ומצוות, המתעניינים להגיע לעיר, ומספרת להם שאין חרדים בחריש או שמדובר רק ב-5%, ומאחורי גבם של תושבים אלו משרד השיכון מקדם איתנו שכונה שלמה לציבור החרדי. וכל בר דעת יראה שבתי הכנסת מלאים עד אפס מקום, בתי הספר בחריש נהפכים לבתי תפילה בשבת, 12 גני ילדים חרדים".

"הנכם החלוצים של חריש ובזכותכם חריש תהיה מקום תורה. כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ", לשון המודעה.

ראש מועצת חריש יצחק קשת שהתגאה ברשת החברתית על הצעד של החרמת הצופרים, אמר אתמול ל'כיכר השבת' כי "הלך הרוח בקרב התושבים הוא נגד התושבים, והצגת הדברים כאילו גם התושבים החילונים לא מרוצים מהחרמת הצופרים - אינו נכונה ומדובר בשקר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר