קורע לב

האם שאיבדה את בניה בשריפה: "אני רוצה את הילדים שלי" • צפו

ציפי אוחנה, אמם של אלעזר ורפאל הקטנים שנספו בשריפה, מספרת ל'חדשות 13' על רגעי האסון הנורא שאירע בביתם עם כניסת השבת האחרונה: "לקחו לי את האוצרות" (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות 'חדשות 13')

אמם של רפאל ואלעזר אוחנה ז"ל, האחים בני ה-3 ו-5 שנספו בשריפה בביתם בנתניה, לא מפסיקה לבכות ולהתאבל על האובדן הבלתי נתפס.

בשיחה ל'חדשות 13', מספרת ציפי אוחנה על האסון שאירע עם כניסת השבת האחרונה: "הכנתי לילדי אוכל, השכבתי אותם לישון, לאחר מכן, ראיתי את הסלון חשוך, ועשן יצא גל של עשן שחור".

"לקחו את האוצרות שהיו לי בידיים. אני רוצה את הילדים שלי. לא רוצה שום דבר אחר. כלום", היא בוכה.

כזכור, בתוך שניות מפרוץ האש, בשל קצר חשמלי בחדר הילדים, התפשטה השריפה לכל חלקי הבית. מהעשן הרב נפגעו ב אורח קל ההורים וכמה מילדיהם, אך אלעזר ורפאל הקטנים נפצעו אנושות, ומותם נקבע בהמשך.

סירי השבת, שעדיין על הכיריים

משפחת אוחנה החרדית, השייכת לקהילת בעלי התשובה של הרב משה בן משה, מוגדרת ברשויות כמשפחה קשת יום הזקוקה לעזרה גם בימי שגרה, בשל העובדה כי האב, אופיר, הינו נכה המצפה מזה זמן רב לעזרה בדיור ציבורי.

לטענתו, יש לו זיכוי לקבלת דירה, אך הוא אינו מקבל אותה. באגף הדיור הציבורי במשרד השיכון אומרים מנגד: "לפני כמה ימים קיבלה המשפחה הודעה כי אושר לה סיוע בשכר דירה. במקביל, הגישה המשפחה בקשה לדיור ציבורי, אשר נמצאת בבדיקה. אני מצרים מאוד על הטרגדיה הנוראה אך דוחים כל ניסיון לקשור בין אירוע השריפה שמקורה בחיבורים לא תקניים של החשמל, לבין המשרד".

לתרומות למשפחת אוחנה, לחצו כאן

מאז היוודע דבר האסון הכבד נרתמו מאות ישראלים לסייע למשפחה, בהם יו"ר 'כחול לבן' ח"כ בני גנץ, שהעביר לה מחצית מדמי הפיצויים שזכה בתביעה משפטית שניהל לאחרונה נגד העיתון 'ישראל היום'.

צפו בכתבה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר