יוזמה ברוכה

עיריית ביתר עילית מציגה: "בלאק פריידי" עירוני

לראשונה מעורבת רשות מקומית ביצירת שבוע הנחות עירוני משותף לעסקים בעיר • "ביתר דייס" – כך נקראת היוזמה ייחודית של עיריית ביתר עילית ופורום העסקים העירוני, במסגרתו נערך בעיר שבוע מבצעים והנחות • עשרות אלפי בלונים, דגלים, מודעות ומדבקות הודפסו ע"י העירייה לקראת שבוע המבצע • רה"ע רובינשטיין: "המטרה היא לחזק את העסקים בעיר באמצעות ביצוע רכישות רק בתוך העיר" (חדשות, מקודם)

(צילום: יח"צ)

עירייה במבצע: יוזמה ייחודית של עיריית ביתר עילית, כחלק מתקופת המבצעים בימים אלו לקראת ה"בלאק פריידי": שבוע מבצעים והנחות בחנויות ברחבי העיר. שם המבצע "ביתר דייס".

מדובר ביוזמה הנעשית לראשונה ע"י רשות מקומית, והיא מבוצעת בשיתוף פורום העסקים העירוני שע"י העירייה. מטרת היוזמה הינה, חיזוק העסקים המקומיים בעיר, באמצעות שכנוע התושבים לבצע את רכישותיהם בעיקר בתוך העיר.

במסגרת המבצע, מציעים מאות בעלי עסק מקומיים הנחות ענק, בשלל תחומים שונים, ובמבחר מוצרים גדול, כאשר ימי המבצע לא מוגבלים ליום שישי בלבד, אלא נפרסים על פני שבוע שלם.

כחלק מעידוד המבצע ולמען אווירת ההפנינג בעיר, הדפיסה העירייה עשרות אלפי בלונים, דגלים, מודעות ומדבקות עם לוגו המבצע, אלו מקשטים את רחובות העיר, את מרכזי הקניות וגם מחולקים חינם לבעלי העסקים המשתתפים במבצעים. גם חוברת מהודרת הופקה במיוחד והופצה בעשרות אלפי עותקים.

ב'פורום העסקים' מדגישים, כי אין הכוונה למכור בהפסד. הכוונה היא למכור במצב שגם בעלי העסקים ירוויחו. אולם, אם בכל השנה נמנעים בעלי העסקים מהורדת מחירים דרמטית כדי שלא 'לשבור את השוק' – בימי המכירות הללו אין חשש משבירת השוק, וכי כל המוריד מחירים יותר – הרי זה משובח ומצליח.

יצוין, כי זהו הפרויקט הרביעי שעיריית ביתר עילית מקדמת עבור בעלי העסקים רק השנה. המיזם הראשון הוא 'ועידת העסקים', בהמשך הוכרז על פתיחת 'הגמ"ח לעסקים' בהובלת ראש העיר - מיזם חסד מבורך אשר מפירותיו נהנו כבר עשרות בעלי עסקים בהיקפים של מאות אלפי שקלים, וכעת מגיע המיזם השלישי - בלקיחתו של פרויקט ה'ביתר דייס' צעד קדימה.

בנוסף, בימים הקרובים תחנוך עיריית ביתר בשיתוף משרד הפריפריה ומט"י מיזם רביעי: "קליקה" - מתחם משרדי מתקדם לעסקים, בעלות מסובסדת. המקום יכלול חדרי ישיבות, חללי עבודה, משרדים אישיים ותשתית תקשורת מתקדמת. בנוסף, ייערכו במקום קורסי העשרה, הרצאות ומפגשי נטוורקינג.

בפורום העסקים העירוני מספרים, כי "כל בעל עסק בעיר יכול להצטרף לביתר דייס, ללא עלות וללא התחייבות, כל אחד שמעוניין פשוט שם מודעה על החנות שהוא בתוך הביתר דייס. יש מדבקות גדולות לחלון הראווה שמחולקות חינם לכל בעלי החנויות שמשתתפות".

רה"ע מאיר רובינשטיין אומר, כי "היכולת של עיר לעמוד על רגליה הכלכליות בזכות עצמה, ועל תושביה להתפרנס – ולא מן הצדקה - מושתתת בראש ובראשונה על מחויבות תושבי העיר לאחיהם תושבי העיר. אם תושבי העיר יערכו את קניותיהם מחוץ לעיר, תהפוך העיר לפנימייה בלבד".

לדבריו, "השבוע הזה מתקיים בשילוב כוחות ייחודי בין העירייה לבין "פורום העסקים" העירוני, בשיתוף פעולה עם חברי הנהלת העיר – ה"ה משה כהנא מחזיק תיק תעסוקה וה"ה שלומי כהן מחזיק תיק רישוי עסקים, שעסוקים יום יום בעזרה לעסקים ולתעסוקה, ובחיפוש אחר רעיונות ויוזמות לחיזוק ושגשוג העסקים בביתר".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר