"תפילות כסדרן"

הלילה בשכם: 1,400 מתפללים בקבר יוסף

כ-1,400 מתפללים נכנסו הלילה (רביעי) לתפילה בקבר יוסף הצדיק בעיר שכם, תחת אבטחה של צה"ל וכוחות הביטחון. בחסדי שמים התפילות התקיימו כסדרן. צפו בתיעוד (חדשות)

(צילום: דובר צה"ל)

כ-1,400 מתפללים נכנסו הלילה (רביעי) לתפילה בקבר יוסף הצדיק בעיר שכם. התפילות, כך נמסר מצה"ל, התקיימו כסדרן.

לוחמי צה"ל, כוחות מג"ב, משטרת ישראל והמנהל האזרחי אבטחו את כניסתם של המתפללים שבחסדי שמים הסתיימה ללא נפגעים.

דובר צה"ל מציין כי "במהלך כניסת כוחות צה"ל לעיר על-מנת לאפשר את כניסת המתפללים, אותר מטען בייצור עצמי אשר נוטרל על-ידי כוחות צה"ל".

מפקד גדוד רותם, סגן-אלוף עמרי רוזנקרנץ, אמר כי "הלילה התקיימה כניסת מתפללים לקבר יוסף אשר התאפשרה בזכות אבטחה של גדוד רותם וסיירת גבעתי, בסיוע של כוחות מג"ב, משטרת ישראל והמנהל האזרחי. הכניסות לקבר נעשות באופן מרוכז ובתיאום מסודר מול החטיבה.

"גם הפעם, פעלנו בכדי לשמור על הסדר במקום ולהבטיח את ביטחונם של המתפללים. התפילה סוכמה בהצלחה ובביטחון. נמשיך לעשות כל שידרש על-מנת להוסיף ולהגן על הגזרה".

במועצה אזורית שומרון מסרו כי כ-24 אוטובוסים, מכל רחבי הארץ, נכנסו במהלך הלילה לקבר יוסף שבשכם.

בין הנכנסים היו גם: ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, אל"מ שגיב דהן, קצין ההגמ"ר של החטיבה, מג"ד מג"ב שומרון סגן ניצב יניב גמליאל, אחיו של האדמו"ר מנדבורנא, רבנים ואורחים מניו יורק.

על פי נתוני המועצה האזורית שומרון נרשמה עלייה של כ-50% בביקוש לכניסה לקבר יוסף והמקומות הקדושים בשנה האחרונה.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן אמר במהלך הכניסה: "רק החוסן שלנו, והנוכחות בכל מקום יהודי, ישמרו על המקומות הללו למען הדורות הבאים. אנחנו נמשיך לבצע כניסות לקבר באופן קבוע ולאפשר לכל מי שחפץ בכך להתפלל בקבר".

בתוך כך, במהלך הלילה עצרו לוחמי צה"ל וכוחות שב"כ, מג"ב ומשטרת ישראל באיו"ש שמונה מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור, טרור עממי ובהפרות סדר אלימות לעבר אזרחים וכוחות הביטחון. החשודים הועברו לחקירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר