מגבה את נתניהו

השר לשעבר סילבן שלום: "אי אפשר לצאת נגד רשויות השלטון"

בכיר הליכוד לשעבר מגבה את רה"מ נתניהו ומבהיר כי אינו צריך להתפטר אך מגנה את ההפגנות נגד רשויות השלטון, מביע תמיכה בפריימריז ויש לו עצה לגדעון סער (פוליטי, בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Israel Sellem/POOL/FLASH90)

השר לשעבר סילבן שלום, תקף הבוקר (חמישי) בראיון לתכנית 'דקל-סגל' ב'כאן' רשת ב' את ההפגנה בתל אביב נגד גורמי אכיפת החוק, אך גיבה את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי אינו צריך להתפטר מתפקידו.

"בעיניי זה חמור, התמונות האלה היו תמונות שהיה לי קשה לצפות בהן. אתה לא יכול לצאת נגד רשויות השלטון עצמן", אמר שלום על ההפגנה בתל אביב.

שלום קרא לכבד את החלטת היועמ"ש להעמיד לדין את נתניהו, כמו גם את החלטתו לאפשר את המשך כהונת ראש הממשלה תחת כתב אישום, והבהיר כי אי אפשר לקבל את החלטת היועמ"ש רק באשר לכתב האישום ולא באשר להחלטתו שראש הממשלה אינו צריך להתפטר.

לדבריו, "אני מכיר את היועץ המשפטי מנדלבליט, הוא אדם ישר. בסופו של יום שיש יועמ"ש שמקבל החלטה להגיש כתב אישום צריך לקבל את זה, יחד עם ההחלטה שהוא יכול להמשיך לכהן כרה"מ, אי אפשר לקבל רק החלטה אחת".

"יש פה חוסר אחריות משווע של כולם", אמר שלום על הפלונטר הפוליטי. "השנאה הזאת, שאני לא אשב עם זה וכל אחד מחרים קבוצה אחרת. כל הגישה הזאת היא נוראית, בעיקר שאנחנו יודעים בדיוק לפני מה אנחנו עומדים".

הוא התריע: "האיראנים עושים הכל כדי לפגוע בישראל, אם זה בגבול הדרומי, הצפוני, אם זה טילים מדוייקים ממדינות שכנות. כל זה מצטרף לבעיות כלכליות, חברתיות. רבותי יש פה עם שצריך לנהל, מה אתם עושים?".

בהתייחסות לסערה הפנימית במפלגה בשל דרישת גדעון סער לקיים פריימריז אמר סילבן שלום, "כשאמרתי שהליכוד הוא מפלגת הבעת' ב-2007 לעגו לי, עכשיו אומרים שאני נביא בן נביא".

כזכור, סילבן שלום היה האחרון שהתמודד ברצינות נגד בנימין נתניהו על ראשות הליכוד. לדבריו, "התמודדות בליכוד היא נשמת אפה של המפלגה, כל אחד רשאי להתמודד ואני חושב שנתניהו עצמו מבין את זה ומאפשר פריימריז".

עם זאת הוסיף, "אני לא בטוח שזה יהיה לטובתו של גדעון סער. הליכוד היום הוא יותר נתניהו מאשר היה בעבר, הוא הפך את עצמו למזוהה באופן טוטאלי עם המפלגה. סער הוא אדם בכיר בליכוד, אדם ראוי, זו זכותו המלאה להתמודד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר