משחק של איווט

אריה דרעי נגד החתמה לנתניהו: "אין טעם"

יו"ר ש"ס אריה דרעי התבטא נגד ההחתמה להטלת הרכבת הממשלה על ראש הממשלה נתניהו, ב-11 ימים שנותרו עד לפיזור הכנסת, אך לבסוף הורה לנציגי ש"ס לחתום (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (צילום: מארק ישראל סלם / פול)

יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי הודיע הבוקר (ראשון) כי הוא מתנגד לפרויקט ההחתמה להטלת הרכבת הממשלה על ראש הממשלה בנימין נתניהו, ב-11 ימים שנותרו עד לפיזור הכנסת. לדבריו, מדובר בעוד תרגיל של יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן. עם זאת, לבסוף הורה לנציגים בכנסת לצרף את חתימתם.

דרעי נימק את ההחלטה שלו שלא לחתום לנתניהו וכתב בטוויטר: "סיפור ההחתמות שהציע ליברמן הוא פייק, זיוף, ניסיון נוסף שלו להתל במערכת הפוליטית. לחתום כעת אין טעם כי נותרו 11 ימים. לשחק במשחק של ליברמן זה מיותר לחלוטין".

לדבריו: "הוא לא יצטרף לגוש הימין, סביר יותר שהוא יתמוך בממשלת שמאל ערבים". יצוין כי גם השר בצלאל סמוטריץ' וח"כ איילת שקד הודיעו שלא יחתמו, למרות בקשת 'הליכוד'.

מאוחר יותר הודיע דרעי: "סיפור ההחתמות של ליברמן הוא כאמור זיוף והולכת שולל. ולמרות זאת, הוריתי כעת לח״כ יואב בן צור להחתים את הח״כים של שס ולהעביר לי. בהמשך, ולאחר התייעצות עם ראשי גוש הימין, נחליט מה לעשות וזאת רק לאחר שנקבל את החתימות של ישראל ביתנו".

בתוך כך, בשעה זו מתקיימת פגישת יושב ראש הכנסת יואל יולי אדלשטיין ען ח"כ ליברמן, בניסיון אחרון למנוע את פיזור הכנסת ובחירות שלישיות בתוך שנה אחת בלבד.

כזכור, בשבוע שעבר נפגש דרעי עם יו"ר הכנסת, בסיום הפגישה אמר: "הציבור רוצה ממשלת אחדות רחבה והוא יעניש כל מי שיטרפד הקמה של ממשלה כזאת.

"בחירות נוספות כמוהן כאיבוד עצמי לדעת ואני מקווה שבימים שנותרו שני ראשי המפלגות, בנימין נתניהו ובני גנץ, יתגברו על המחלוקת ויקימו ממשלה טובה שתפעל למען עם ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר