סיקור מיוחד

השבת הראשונה של הרבי החדש מ'מיאלען'

בחצר חסידות 'מיאלען', שבראשה עומד בנו הצעיר של הרבי מקרעטשניף קריית גת זי"ע שהסתלק לגנזי מרומים בחודש האחרון, ציינו את השבת הראשונה של החצר (חסידים ואנ"ש)

שימי שפר | כיכר השבת |
האדמו"ר מ'מיאלען' (צילום: באדיבות המצלם)

בחצר חסידות 'מיאלען', שבראשה עומד בנו הצעיר של הרבי מקרעטשניף קריית גת זי"ע שהסתלק לגנזי מרומים בחודש האחרון, ציינו השבת את השבת הראשונה של החצר.

הרה"צ רבי שלום אליעזר רוזנבוים, שמכונה האדמו"ר מ'מיאלען', על שם העיירה הקטנה ברומניה שבה התגורר הרבי הרה"ק ר' מאיר מקרעטשניף זיע"א, מונה לרבי בעקבות צוואתו של אביו זצוק"ל, ומקום מושבו נכון לעכשיו הוא בעיר קריית גת בבית הכנסת של עולי רומניה בעיר, שם כיהן אביו כאדמו"ר בשנתו הראשונה בהנהגתו.

בערב שבת, הופיע הרבי בפתח בית המדרש וניגש לתפילת מנחה, כאשר התרגשות רבה הורגשה בקבלת שבת שנאמרה בנוסח בית אביו הרבי זצוק"ל.

לאחר התפילה סעד הרבי עם משפחתו ומקורביו את סעודות השבת, ובשעה 21:15, נכנס האדמו"ר לעריכת ה'טיש' בהשתתפות המונים שעשו את דרכם מהקריה החרדית, ובסיום ה'טיש' ליוו רבים את הרבי לביתו.

בשבת בבוקר עבר הרבי לפני התיבה לתפילת שחרית ומוסף, ולאחר מכן ישבו זקני החסידים בצוותא והעלו זכרונות מימים עברו בזמן שהרבי מקרעטשניף זצוק"ל היה בתחילת דרכו בקרית גת.

את 'טיש' סעודה שלישית ערך הרבי בביתו לחסידיו ומקורביו, ובמהלכו נשא הרבי דברות קודש ואף סיפר על מנהגו של אביו זצוק"ל לזמר את הזמירות של סעודה שלישית בחדר חשוך, גם בימי חוליו בזמן שהתקשה לדבר.

לאחר תפילת מעריב ערך הרבי 'הבדלה', ולאחר מכן עברו החסידים לאמירת 'אגיטע וואך'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר