המניות בישראל ירדו

פייק ניוז: רשת הקמעונות 'וולמארט' אינה עוברת לישראל

מודעת דרושים תמימה של רשת הקמעונות 'וולמארט' המחפשת עובדים בירושלים, גרמה להשערות כי הרשת פותחת סניף בישראל, אלא שמדובר בירושלים שבארה"ב (כלכלה)

(צילום: שאטרסטוק)

מודעה תמימה של ענקית הקמעונות בארה"ב - 'וולמארט', גרמה להשערות כי הרשת מתכננת לפתוח סניף ראשון שלה בישראל, בעיר הבירה ירושלים.

במודעה, שפורסמה ברשת החברתית לעסקים - 'לינקדאין', נכתב כי החברה מגייסת בירושלים עובדים חדשים בהם קופאים, מחסנאים, נהגים, מנהלי מחלקה, שרות לקוחות ועוד.

ברחבי הרשת הועלתה ההשערה כי הרשת מתכננת לפתוח את סניפה הראשון בישראל, מה שגרם לירידה במניות של רשתות הקמעונות הגדולות בישראל.

מודעת הדרושים שהתפרסמה (צילום מסך)

ההערכות בשוק הקמעונות בישראל הן שמדובר בטעות של רשת 'וולמארט' או של הרשת החברתית 'לינקדאין'. שכן לחיצה על המודעה מובילה לחנות של 'וולמארט' בעיר 'סאלם' (Salem) שבמדינת אילינוי, ארה"ב, וככל הנראה, המערכת של הרשת החברתית השלימה למילה ירושלים (Jerusalem).

לפני כחודש, במענה לשאילתא שהגישה עמית תומר, הכתבת לענייני כלכלה של "כאן", תאגיד השידור הישראלי, השיבו ברשת 'וולמארט' כי החברה אינה מתכננת לפתוח סניף בישראל. "מה שפורסם ב'לינקדאין'", השיבו מ'וולמארט', "הוא עבור חנות בשם ירושלים במדינת אילינוי בארצות הברית".

על פי סוכנות "בלומברג", לפני כשנה נפגש ראש הממשלה נתניהו עם בכיר ברשת וולמארט ג'ון פרנר בפורום הכלכלי העולמי. ובה דנו השניים ברעיון של פתיחת סניף של וולמארט בישראל.

יועצו הכלכלי של נתניהו, הפרופסור אבי שמחון אמר כי: "הבהרנו שאנחנו מוכנים להקל את הרגולציה איפה שניתן כדי להפוך את השוק ליותר נגיש עבורם. הדלת למשרדו של נתניהו פתוחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר