"לא שייך לדעאש"

הנהג שדרס אברך במרוקו: "אני לא טרוריסט"

הנהג שהרג את הרב דוד לוי, שנדרס למוות דקות לפני כניסת השבת במרוקו, מבהיר כי מדובר היה רק בתאונה: "אני לא שונא יהודים, אני מצטער. טעיתי בשיקול הדעת" (אקטואליה)

זירת התאונה (צילום: באדיבות המצלם)

הנהג שדרס למוות את האברך הרב דוד לוי במרוקו, דקות לפני כניסת השבת האחרונה, טוען כי לא מדובר בפיגוע, אלא בתאונת דרכים.

באתר מאקו, הביא שמעון איפרגן ציטוט בשמו של הנהג: "אני לא טרוריסט ולא שייך לשום ארגון דאע"ש או משהו כזה. זו הייתה תאונה מצערת שתרדוף אותי כל החיים".

את הדברים אמר לאחר שמוקדם יותר נחשד כי התאונה הייתה מכוונת נגד הקהילה היהודית במרוקו, ומדובר בפיגוע טרור.

בחקירתו במשטרה אמר: "אני לא שונא יהודים. אני עובד עם יהודים המון שנים ולא היה לי שום סכסוך עם אף אחד. אני אוהב את היהודים ומסיע אותם לטיולים ברחבי מרוקו. אני מצטער על התאונה. טעיתי בשיקול דעת".

הוא שחזר: "חיכיתי לנוסעים שהגיעו באיחור והייתי עצבני מאוד וכעוס. חשבתי שכולם עלו לאוטובוס, אז לחצתי דוושת הגז כדי לנסוע. לא הבחנתי באיש שחצה את הכביש. אני ממש לא יודע מה קרה לי באותם רגעים. פשוט התעלפתי ואיבדתי את ההכרה".

גם בעל חברת האוטובוסים והאחראי על הנהג הפוגע פרסם מכתב התנצלות בו ציין כי מדובר בתאונה מצערת וכי הוא שולח את תנחומיו למשפחת ההרוג. בנוסף הוא הדגיש כי הוא "אוהב את היהודים ועובד עם תיירים ישראליים שנים רבות".

המנוח, הרב לוי, הגיע למרוקו כדי להשתתף בהילולה הנערכת בימים אלו - לרבי חיים פינטו זצ"ל הטמון בעיר אסווארה שבמרוקו.

הרב לוי, התגורר באשדוד והותיר אחריו את רעייתו וארבעת ילדים, כאשר הילד הקטן הוא פעוט בגיל שנה.

ביום שישי, שעות ספורות טרם כניסת השבת, האברך הלך לקנות לעצמו כמה מצרכים עבור השבת, כאשר חצה את הכביש למרכז הקניות, עבר אוטובוס מקומי ופגע בו פגיעה ישרה.

חבריו אומרים ל'כיכר השבת': "אנחנו המומים מפטירתו הפתאומית. זהו אסון נורא, אנחנו ממש שבורים, הוא היה אברך דומיננטי וחשוב, ייקח לנו זמן להתאושש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר