שידך ובירך

בלשכת הרב נתנאל שריקי: טהוניה רובל התארסה

מגישת הטלוויזיה טהוניה רובל התארסה הבוקר לאיש העסקים יניב בן משה, בלשכתו של המקובל הרב נתנאל שריקי, שגם שידך בן הזוג, אותם הוא מלווה בשנים האחרונות (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
טהוניה רובל ויניב בן משה עם הרב שריקי, הבוקר (צילום: באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

מגישת הטלוויזיה וזוכת תוכנית הריאליטי טהוניה רובל, שהתקרבה בשנים האחרונות לדת ולמסורת היהודית, התארסה היום (שני) לאיש העסקים יניב בן משה, שגם הוא מקורב לדת.

מי ששידך בין בני הזוג, הוא המקובל הרב נתנאל שריקי מנתיבות, שמלווה את רובל ובן משה בשנים האחרונות בתהליך ההתקרבות לדת והחזרה בתשובה.

טקס האירוסין נערך, כאמור, היום, בלשכתו של הרב שריקי בנתיבות. הרב בירך את בני הזוג שיזכו להקים בית נאמן בישראל.

ל'כיכר השבת' נודע כי חתונתם תיערך בעוד כחודשיים, כאשר בחופה ובחלק מהחתונה תערך הפרדה בין גברים לנשים.

בראיון שהעניקה לפני תקופה לרפי רשף ב'קשת 12', סיפרה רובל על ההחלטה להתקרב לדת ולהתחזק בצניעות: "אני לא מופיעה בשבת בטלוויזיה. כבר שנתיים ברצף אני שומרת שבת. אם אני מצלמת בחמישי, יהיו חייבים לרשום 'צולם ביום חול'. אני מחמירה עם זה, ומפסידה הרבה עבודה והרבה כסף, אבל הכל מאת ה'",

הידוענית סיפרה איך התעורר בה הניצוץ להתקרב למסורת ולדת: "היו לי תקופות לא טובות שנכנסתי לדיכאון והתחלתי להיכנס לחרדות. לקחתי טיפולים פסיכיאטריים ופסיכולוגיים ומצאתי את עצמי בתוך בית חשוך לגמרי, בכל המובנים, מלוכלך ומזוהם, ואני חושבת ששם זו הייתה נקודת האור שלי, מבחינת הקב"ה. שם בעצם התחלתי להתקרב אליו לאט לאט והתחלתי לשמור שבת ונכנסתי לתוך העולם הרוחני והדת".

בהמשך הראיון סיפרה רובל על ההתייעצות עם המקובל הרב נתנאל שריקי, שמלווה אותה בתהליך ההתקרבות לבורא: "יש לי את מצבי הרוח, פעם אפ פעם דאון. מזל שיש לי את הרב שלי שאני נוסעת אליו לנתיבות. זה תחליף מאוד גדול לפסיכולוג. אני נוסעת לרב אחת לשבועיים כדי למלא מצברים, זה אדם שכולו רוחניות בשליחות של הקב"ה. יש לי רגעים שאני נשברת, מגיעה אל הרב ואומרת לו שאני לא יכולה יותר. הוא אומר לי: 'אני יודע, הים סוער עכשיו, הוא עוד מעט יירגע'. לפעמים אני יושבת בבית ובוכה כשאני מדברת עם הקב"ה. לא תמיד אני חזקה, לפעמים אני נשברת מהתגובות ברשת - אבל אני לא מראה את זה. לא תמיד אני חזקה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר