ייעודי למגזר החרדי

תכנית הכשרה מהפכנית בתחום ההייטק

גם אתה רוצה להשתלב בהצלחה בתפקידי פיתוח תוכנה משמעותיים בשוק ההייטק, עם יתרון משמעותי בשוק העבודה התחרותי? Infinity Labs R&D מבית Matrix תעזור לך (לימודים, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

שוק העבודה החרדי עבר בשנים האחרונות טלטלה של ממש. עד לפני 20 שנה היה מקובל שחרדי ממוצע אשר עוזב את שערי בית המדרש ומחפש לעצמו עבודה להתפרנס ממנה, פונה לתחומים כמו רב'ה בחיידר, או מורה אחה"צ. גם אם חשקה נפשו להתמקצע באחד מן המוסדות להכשרה מקצועית, הקושי הן בהחלטה הזו והן בקבלה למוסדות האלו היה מונע ממנו לעשות צעד זה.

המהפך החל מאז נפתחו בתי ספר ייעודיים לקהל החרדי שבמשך השנים הכשירו מאות חרדים לעבודה בתחומים המקובלים בשוק.

תחום אחד עדיין נשאר קצת צולע...ההייטק.

אחוז החרדים העובדים בהייטק הוא נמוך, ישנם רבים מהמגזר החרדי שרכשו ידע רב בתכנות מלימוד עצמי, או מקורסים שונים, הם גם שיפרו מאוד את רמת האנגלית שלהם, אך הם עדיין מתקשים מאוד בהשתלבות טובה ואיכותית.

חרדים רבים גם משלמים הון רב על קורסים שאינם מבטיחים השמה, ובסוף התהליך הם מוצאים עצמם מול שוקת שבורה.

אך יש שלא קבלו זאת כעובדה מוגמרת.

Infinity Labs R&D מבית Matrix היא חברה למחקר ופיתוח המפעילה מאז 2014 תכנית הכשרה מהפכנית בתחום ההייטק. התכנית מאפשרת להשתלב בהצלחה בתפקידי פיתוח תוכנה משמעותיים בשוק ההייטק, עם יתרון משמעותי בשוק העבודה התחרותי. מידי שנה, הנחת העבודה העומדת בבסיס החברה היא כי חברות ההייטק מחפשות ראייה מערכתית, הבנה מעמיקה של תהליכים ויכולות ניהול מדויקות וגבוהות. תכנית Infinity Labs R&D תוכננה בהתאמה לדרישות אלו ומציידת את הבוגרים, בכלים ויכולות שישרתו אותם לאורך כל הקריירה ותייחד אותם ממפתחים אחרים בשוק העבודה. ההכשרה כוללת פיתוח יכולות חשובות כגון למידה עצמית, חשיבה מחוץ לקופסא, מציאת פתרונות מהירים ויעילים, היכרות ועבודה עם טכנולוגיות שונות ועוד.

לפרטים אודות התכנית כנסו לכאן

לראשונה נפתחת כעת התכנית גם למגזר החרדי, תכנית שתעניק את האפשרות האמיתית להשתלבות בחברות הייטק גדולות ונחשבות תוך תקופה קצרה.

לפרטים כנסו לכאן>>

אינפיניטי - מרוויחים רק לאחר ההשמה שלך!

תכנית איניפיניטי הינה תכנית ההכשרה היוקרתית והמצליחה ביותר, עם כ - 1,300 השמות עד היום!

אינפיניטי פותחת לראשונה הכשרה מיוחדת לציבור החרדי, עם מערכת מיון יחודית המותאמת למגזר ועם אפשרות אמיתית להשתלבות קצרה בחברות הייטק גדולות.

התכנית מתאימה לבעלי רקע בתכנות או הצטיינות בתחומי לימוד שונים, וידע טוב באנגלית (בעיקר קריאה וכתיבה).

משך התכנית הינה כ7 חודשים של לימוד אינטנסיבי, במשך הלימודים תלמדו את כל הטכנולוגיות הכי חדישות ועדכניות, תתנסו בסימולציות המדמות סביבת עבודה, בסיום התקופה יגיעו מראיינים מהחברות הגדולות כדי לראיין אתכם ולקלוט אתכם כעובדים מן המניין בשכר של לא פחות מחמש ספרות.

התכנית היא ללא עלות, ותנתן מלגה קיום קטנה במהלך התכנית.

המיונים בעיצומם, הצטרפו כעת למחזורים האחרונים. לפרטים כנסו לכאן>>

לפרטים אודות התכנית כנסו לכאן
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר