שת"פ עם הערבים:

טיבי עונה לליברמן: "ש"ס ידידים, יהדות התורה – חברים"

שיתוף הפעולה בין חברי הכנסת החרדים לערבים בא לידי ביטוי בימים אלו בועדת הכספים, כאשר המפלגות משתפות פעולה ע"מ לאפשר העברת תקציבים עבור המגזרים (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: מרים אלסטר, פלאש 90. צילום וידאו: שידורי ערוץ הכנסת)

אמש (שני), האשים יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן את הח"כים החרדים המשתפים פעולה עם המפלגות "האנטי ציוניות".

היום ח"כ אחמד טיבי עקץ את ליברמן במהלך דיון בועדת הכספים. טיבי ביקש את עזרתם של חברי הועדה מש"ס כאשר תעלה הצבעה על העברת תקציבים עבור ההסעות למוסדות חינוך במגזר הערבי.

טיבי: "אני מבקש מחבריי הטובים מש"ס להצטרף אלינו". יעקב אשר: "רק ש"ס?" טיבי: "אתם חבריי הטובים מלפני אתמול. ש"ס ידידים". כשנשאל טיבי על ח"כ עודד פורר הוא הגיב: "עודד הוא יריב".

כזכור, אתמול תקף ליברמן במהלך ישיבת הסיעה את השיתוף פעולה בין המגזר הערבי והחרדי, ואמר: "הברית הבלתי קדושה הזאת, בין המפלגות הלא ציוניות לאנטי ציוניות – מי שהיה היום בוועדת הכספים ראה עוד הפעם שת"פ בין טיבי לגפני".

ליברמן הוסיף והאשים אף את מפלגת "כחול לבן": "כשמעבירים כספים קואליציוניים מכנסת 20 ש"ס ויהדות התורה בעזרת טיבי – לזה אנחנו רגילים. נדהמתי שמי שבסוף העביר את הכספים לש"ס ויהדות התורה היו כחול לבן. בלי הקולות שלהם לא היו מצליחים. זה שהם אומרים משהו בחוץ ומשהו אחר בפנים".

"הם מנסים לתמרן מתחת לשולחן – כנראה שזה הרבה מעבר למה שאפילו חשבנו. מי שהיה היום בוועדת הכספים ראה היום את המשולש הזה: אחמד טיבי – כחול לבן – ש"ס ויהדות התורה".

בתוך כך, בפתח ישיבת ועדת הכספים גינה ח"כ גפני את התקיפה נגד ח"כ אחמד טיבי במהלך שבת תרבות בשבת האחרונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר