התפתחות דרמטית

רצח בני הזוג כדורי בירושלים: שלושה חשודים נעצרו

משטרת ירושלים עכבה שלושה חשודים בפרשת רצח בני הזוג כדורי בירושלים לפני כ-11 חודשים, מה שנחשב להתפתחות דרמטית בתיק הרצח שעד כה טרם הצליחו לפענחו (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הרב יהודה כדורי ז"ל (צילום: המשפחה)

משטרה ירושלים עצרה היום (שלישי) שלושה חשודים בפרשת רצח בני הזוג כדורי בירושלים לפני כ-11 חודשים, מה שנחשב להתפתחות דרמטית בתיק הרצח שעד כה טרם הצליחו לפענחו.

מדובר בחשודים שאינם קשורים לבני משפחת הנרצחים, בניהם עבריין מורשע. ל"כיכר השבת" נודע כי החשוד העיד בעבר בתחנת המשטרה, במסגרת חקירת הרצח.

כזכור, הרצח בוצע בשנה שעברה, כאשר בני הזוג נמצאו ללא רוח חיים בביתם שבשכונת ארמון הנציב בירושלים. עד כה המשטרה טרם הצליחה לעצור את החשודים במעשה.

כחודש לאחר הרצח, המשטרה עצרה קרוב משפחה של בני הזוג בחשד שהוא הרוצח. לבסוף הוא שוחרר. לאחר שחרורו הוא התבטא במהלך שיעור שמסר ואמר: "אני מודה לכל החברים היקרים שממש התקיים בנו 'ואנוכי עימו בצרה'. אומנם היינו במקומות ש'בגיא צלמוות – לא אירא רע כי אתה עמדי', אבל זכינו לחיזוק הגדול מעם ישראל, חיבוק הנפלא הזה, מי כעמך ישראל..".

לדבריו: "אנחנו מודים לכם ולכל אחינו בית ישראל, בכל מקום שהם, זו התפארת של עם ישראל. בהתחלה, שהיה אחד מגדולי הדור שזו כפרה גדולה, אני קצת דחקתי בליבי, לקחו ילד מהגן ואמרו שזה 'הכפרה', זה קצת לא מסתדר.

"בעזרת ה' יתברך", סיים הרב, שכאמור נעצר ושחורר, את ההתייחסות לחקירה ואמר: "עוד ימים יגידו, ונזכה בעז"ה לגלות טפח ולהסתיר טפחיים, מודים לקב"ה על החסד שעשה איתנו. נזכה בעז"ה שכאשר יענו אותו, כן ירבה וכן יפרוץ".

מדובר בבני זוג שחזרו עם משפחתם בתשובה לפני כמה שנים, ובניהם הינם תלמידי ישיבות. כדורי שימש כרואה חשבון בכיר לישיבות וכוללים רבים.

הם אותרו כשעל גופם סימני אלימות. צוות מד"א שהגיע למקום, מצא את השניים מחוסרי הכרה - ונאלץ לקבוע את מותם בזירה.

בתחילה המשטרה חשדה כי פועל ערבי ביצע את הרצח, אך לבסוף בית המשפט שחרר אותו ממעצר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר