תיק 3000

ליאור חורב התערב על נתניהו, הפסיד ותרם 250 דולר

היועץ האסטרטגי ליאור חורב תרם 250 דולר לעמותת צדקה זאת לאחר שהפסיד בהתערבות מול איש הימין, העיתונאי שמעון ריקלין, כשטען כי נתניהו יואשם ב"תיק 3000" (אנשים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
ריקלין וחורב (צילום: אורי לנץ, פלאש 90)

עמד במילה: היועץ האסטרטגי ליאור חורב תרם הערב (שלישי) 250 דולר לעמותת צדקה זאת לאחר שהפסיד בהתערבות מול איש הימין, העיתונאי שמעון ריקלין.

לפני כשנתיים התערבו השניים, חורב וריקלין, סביב השאלה - האם ראש הממשלה בנימין נתניהו יואשם בפרשת הצוללות - 'תיק 3000'.

בעוד ריקליו טען שנתניהו לא קשור לפרשה, חורב התעקש כי נתניהו יואשם בתיק ואף "שם כסף" על כך - אך ברבות הימים התברר כי טעה.

הערב, הוא הודיע על תרומת סכום ההתערבות לעמותת צדקה, כמובטח.

"‏שמעון ריקלין היקר", כתב ליאור חורב בטוויטר, "למען שלום בית, נגד מלחמת אחים. לפנים משורת הדין ולמען ירפא הא-ל את כולנו בתום חלום האימה של נתניהו, אני מצ"ב תרומה כמובטח למען בריאותך ושלמות העם והאומה".

שמעון ריקלין הגיב ופרגן: "‏התערבתי עם ליאור חורב שנתניהו והמקורבים לו לא קשורים לפרשת הצוללות. ומי שיפסיד יתרום כסף לעמותה. יצא גבר. סחתיין"

בשיחה עם 'כיכר השבת' אומר ריקלין כי "מה שאמרנו לפני שלוש שנים קיבל תוקף עם התרומה של חורב. מתברר שבמשך 3 שנים נתניהו עבר עלילת דם שהוא החליף שרי בטחון כדי לדאוג למקורביו, מה שהתברר כשטות מוחלטת. לא הוא או מולכו או שמרון שכיכבו ב'פרשת הצוללות' מופיעים בכתבי האישום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר