קוברים את האחדות

עודד פורר: "כחול לבן אשמים"; מיקי זוהר: "לא נדבר אתם יותר"

יו"ר סיעת 'הליכוד', ח"כ מיקי זוהר וח"כ עודד פורר מ'ישראל ביתנו' האשימו הבוקר את 'כחול לבן' בכך שישראל הולכת לבחירות בפעם השלישית במקום ממשלת אחדות (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: אלעד מלכה)

יו"ר סיעת הליכוד ח"כ מיקי זוהר אמר הבוקר (רביעי), כי ישראל בדרך לבחירות בפעם השלישית, האשים את "כחול לבן" וקבר את האפשרות לממשלת אחדות.

''ממשלת אחדות לא תקום, לא נדבר יותר עם כחול לבן", אמר זוהר בראיון לכאן ב', ''הם החליטו שהם לא מצטרפים לממשלה איתנו. הצענו להם חמישה חודשי כהונה לנתניהו ואחר כך גנץ ראש הממשלה, יש מטורף מזה? הלכנו הכי רחוק שאפשר''.

לאחר מכן כתב זוהר: "אנחנו צריכים להפסיק לבזבז את הזמן שלנו על ניסיונות להקים ממשלת אחדות, הם לא רוצים וכל מה שחשוב להם זה להפיל את שלטון הימין ואת נתניהו שעומד בראשו".

גם ב'ישראל ביתנו' בחרו להאשים הבוקר דווקא את "כחול לבן" בקבירת האחדות. יו"ר סיעת ישראל ביתנו ח"כ עודד פורר הסביר בערוץ 12 את המתקפה נגד "כחול לבן", "בתחילת השבוע אריה דרעי הכפיש בצורה בוטה וגזענית את ציבור העולים, ודממה דקה נשמעה מהכיוון של ראשי כחול לבן", טען פורר, "אחר כך ראיתי בוועדת הכספים את הדיל של גפני, אחמד טיבי וכחול לבן כדי להעביר את הכספים הקואליציוניים של המפלגות החרדיות. הבנתי שקורה פה משהו שכולו חשיבה על מה יקרה יום אחרי הבחירות הבאות".

פורר הוסיף לתקוף: "ראשי כחול לבן הם האשמים כרגע בטרפוד הקמת ממשלת האחדות. "אני רואה את הסרבנות של כחול לבן ללכת לממשלת אחדות. יש עכשיו שלוש אופציות על השולחן: ממשלת אחדות, ממשלה ימנית צרה ובחירות", פירט פורר, "מבחינתי האלטרנטיבה העדיפה היא ממשלת אחדות, אבל אם נשארים עם שתי האפשרויות האחרות, מבחינתי עדיפה ממשלה על פני בחירות בפעם השלישית".

באשר למפלגות החרדיות, אמר פורר: "אין לי שום בעיה עם החרדים, יש לי בעיה של אג'נדה ומה תהיה מדיניות הממשלה ועל זה אנחנו מוכנים לדבר. אמרתי לליברמן, יצטרכו לעשות התגמשויות ופשרות, אבל אם האלטרנטיבה היא זו או בחירות, בעיניי בחירות למדינת ישראל זו האלטרנטיבה הכי גרועה וצריך לעשות הכל כדי למנוע את זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר