מרכז חסידי ויז'ניץ

האדמו"ר מינה בחורים ל"משגיחים" בישיבה

בחורי ישיבת 'ישועות משה' - של מרכז חסידי ויז'ניץ ישמשו כ'משגיחים' בישיבה בבני ברק למשך שבוע, וזאת בהוראת הרבי מויז'ניץ, עקב יציאת הצוות לארה"ב לחונת נכדו (חסידים)

יענקי כץ | כיכר השבת |
האדמו"ר מויז'ניץ (צילום: יהושע פרוכטר)

בחורי ישיבת 'ישועות משה' - של מרכז חסידי ויז'ניץ ישמשו כ'משגיחים' בישיבה בבני ברק למשך שבוע ימים, וזאת בהוראת האדמו"ר מויז'ניץ.

רק בשבוע האחרון התפרסמה הישיבה בגלל הסכסוך האלים שפרץ עם ישיבת 'נחלת דן' הספרדית, כאשר השבת במהלך הטיש הביע הרבי את אמונו המוחלט בבחורי הישיבה, ובחר בבחורים שישמשו כמשגיחים ומגידי שיעורים במשך השבוע.

פריצת נערי השוליים לישיבה בשבת (צילום: מצלמת אבטחה)

בטיש בליל שבת אמר האדמו"ר מויז'ניץ כי כל ראשי הישיבות, מגידי השיעורים והמשגיחים של הישיבות ייצאו לארצות הברית לחתונה של נכדו, הרבי הצביע על מספר בחורים וקרא להם באומרו כי אלו הבחורים ישמשו כראשי הישיבה, המשגיחים ומגידי השיעורים הימים הללו שראשי הישיבה בחו"ל.

אחד העסקנים בחסידות אומר ל'כיכר השבת' כי "זו גדולתה של החסידות שהתלמידים כולם ממושמעים לרבי ולשיטה ולכן אין כל חשש שבמשך שבוע בו ייעדרו כל ההנהלה הרוחנית והגשמית מהישיבה תהיה חלילה אווירה של שחרור והפקרות".

"אצלינו משמעת זו משמעת וברגע שהרבי מינה בחורים מטעמו על המשטר הרי שהכל יהיה על פי כל הכללים כאילו ההנהלה נמצאת עם הבחורים של הישיבה", אומר העסקן.

כפי שדווח אמש ב'כיכר השבת', ימים ספורים לאחר התקיפה החמורה בישיבה הספרדית 'נחלת דן' בבני ברק, על ידי בחורי הישיבה החסידית, שוב הצדדים הגיעו לידי אלימות קשה, כאשר בשעות הצהריים של שבת קודש, בעוד בחורי ישיבת ויז'ניץ נמים את שנתם, הגיעו כמה נערי שוליים לבניין הישיבה והחלו לתקוף את הבחורים באלימות באמצעות מטפי כיבוי אש, אלות, מוטות ברזל ובלוקים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר