היזהרו: הטלפון הנייד עשוי לגרום לכם לפצעים - וזו הסיבה

באיזו תדירות אתם מנקים את הטלפון? אבל באמת. כי הוא מלוכלך. כלומר, ממש מלוכלך והזוהמה הזו יכולה לגרום לפניכם להתמלא בפצעונים. אז באיזו תדירות כדאי לנקות את המכשיר הנייד ואיך? (בריאות)

אביטל לוי | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

אם תחשבו על זה, הגיוני שהטלפון הנייד שלכם יאגור כל מיני חיידקים עליו. אתם מניחים אותו על שולחנות ציבוריים, על דלפקי מטבח, הוא נופל על הרצפה, אתם תמיד נוגעים בו מיד אחרי שאכלתם, כך שאין זה מפתיע שהוא מכיל מאות ואלפי חיידקים. ליתר דיוק, הנייד שלכם מכיל כ-25,000 חיידקים ל-3 סמ"ר. אבל האם ידעתם שהחיידקים האלה למעשה גורמים לכם לפצעונים?

אנשים שלא מנקים את הטלפון שלהם לפחות אחת לשבוע, הם בעלי סיכון כפול לסבול מפצעונים מאשר אלה שכן.

כל אלפי החיידקים האלה נצמדים לפנינו כשאנחנו מדברים בטלפון והם סותמים את כל הנקבוביות שלנו. כן, אנחנו יודעים, זה די דוחה.

אחת הדרכים לעקוף את הנושא היא, פשוט מאד, להשתמש באוזניות. אם אתם משתמשים באוזניות מכל סוג שהן, במקום להחזיק את הטלפון ממש על הפנים שלכם, סביר להניח שתעבירו את החיידקים האלה הלאה.

או שאתם יכולים, אתם יודעים, פשוט לנקות את הטלפון שלכם. לא מסובך.

הדרך הטובה ביותר לנקותו היא באמצעות מטלית מיקרו-סיבית. מגבונים אנטיבקטריאליים יכולים לרוב לפגוע בציפוי האוליאופובי שמונע מלכלוך ושומן להידבק למסך. המשמעות של הציפוי היא שרק מטלית תיפטר מחלק מהשומן שעל הטלפון.

מדי פעם אתם יכולים להשתמש בחומר ניקוי על בסיס מים כדי לנקות את המסך, או לקנות אחד ייעודי שתוכנן במיוחד למסכי מגע ובנוסף, אתם יכולים לנסות להשיג תכשיר נטול אלכוהול, מכיוון שאלכוהול יכול גם הוא לפגוע בציפוי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר