סיום הש"ס

"הרגשתי שוב חיבור למתיקות לימוד התורה"

לקראת סיום הש"ס כולו ביום אחד שייערך יום ראשון הקרוב בירושלים, שוחח 'כיכר השבת' עם משתתפים במיזם דומה שנערך בארה"ב - ושמע מהם על התחושה הנפלאה (חרדים)

(צילום: Mendy Hechtman/FLASH90)

לראשונה בישראל, יסיימו אלף לומדים את הש"ס כולו תוך מספר שעות, באירוע ענק שייערך בראשות מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, ביום ראשון הקרוב בבנייני האומה שבירושלים.

החברים שלך יסיימו את הש"ס. ואתה? לחץ כאן

בבית המדרש הענק, יסיימו את הש"ס כולו, במקום אחד וביום אחד, מאות רבות מבוגרי הישיבות הקדושות העמלים לפרנסתם, אוהבי תורה, תלמידי חכמים, וראשי ישיבות.

האירוע היוקרתי מתקיים בחסות קוקה-קולה, ששמחה לקחת חלק במיזם החשוב ובמעמד המרגש.

מדובר כאמור במיזם הנערך לראשונה בישראל, אך מתברר כי בארה"ב כבר ערכו סיום הש"ס בצורה דומה, באירוע שהתקיים במלון בניו ג'רזי.

מאות מתקבצים, אנשי עסקים, רופאים, עורכי דין, אברכים וכל עמך בית ישראל עזבו את כל עיסוקיהם והגיעו ליום שלם של לימוד ושקיעות בתורה.

כל עמלו של עולם נשכח מאחוריהם. שקועים הם בעמל התורה. כעבור שעות ארוכות ליד הגמרא, שעות שחלפו ביעף, הצליחו לעמוד במשימתם: לסיים את הש"ס כולו.

בשעת ערב, נכנס למקום ראש הישיבה הגאון הרב שמואל קמנצקי, שכובד בסיום הש"ס, כאשר הקהל כולו שרוי בשמחה עצומה ופותח בריקודים לכבודה של תורה.

לקראת המעמד בישראל, שוחח 'כיכר השבת', האתר החרדי הגדול בעולם שזכה להיות שותף בסיום הש"ס יחד עם היוזמת, רשת הכוללים לאברכים עובדים "עיתים" ורדיו קול ברמה, עם משתתפים במעמד האמריקאי.

הם מתארים את התחושה הנפלאה לאחר שזכו להימנות בין מסיימי הש"ס כולו ביום אחד. "אחרי שנים, הרגשתי שוב כי אני מחובר למתיקות לימוד התורה הקדושה", מתאר אחד מהם.

אם גם אתם רוצים להתחבר שוב לגמרא, אם גם אתם מקנאים באלו שיסיימו את הש"ס בלימוד הדף היומי ורוצים גם להיות שותפים בסיום הש"ס, אם גם אתם רוצים להיות חלק מההיסטוריה, לחצו כאן או חייגו *3140

ההשתתפות במעמד כרוך בתשלום דמי הרשמה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר