קרע במפלגה

'העבודה' אישרה שריונים לפרץ; שמולי נעדר במחאה

ועידת העבודה אישרה את ההצעה לשריין ארבעה מועמדים בעשרים המקומות הראשונים • ח"כ שמולי צייץ: "לא אקח חלק במהלכים שעלולים לפגוע במפלגה ולשנות את מהותה" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

ועידת מפלגת העבודה אישרה הערב (רביעי) את המשך כהונתו של עמיר פרץ כיו"ר המפלגה, את ביטול הבחירות המקדימות לרשימה לכנסת, ואת המשך השותפות עם מפלגת גשר.

בנוסף, למרות התנגדותם הנחרצת של כמה מבכירי המפלגה, אושרה ההצעה לשריין ארבעה מועמדים ב-20 המקומות הראשונים, בהם שניים בעשירייה הראשונה.

ח"כ איציק שמולי נעדר במחאה, וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "אף שמהלך השריונים יפגע באחרים ולא בי אישית - לא אקח חלק במהלכים שעלולים לפגוע במפלגת העבודה ולשנות את מהותה".

עמיר פרץ עצמו אמר במהלך הועידה, בהתייחסות לסוגיית איחודי המפלגות בגוש השמאל: "אני פונה לחבריי במרכז- שמאל, מה קרה לכם?".

"לכל אחת מהמפלגות יש את המסר שלה, בואו תרימו ראש, כל אחד יניף את דגליו בגאווה, נסתער על המצביעים שחלקם הגדול לא הגיע להצבעה בסיבוב הקודם וכך נבטיח את החלפת השלטון. הודעתי ואני מודיע שוב ששאלת החיבורים תיבחן בזמן כאשר לנגד עינינו תעמוד טובת המדינה, טובת הגוש וטובת המפלגה".

יו"ר העבודה גם תקף בדבריו את כחול לבן ואת בני גנץ: "לצערי הרב, ידידינו בכחול לבן הלכו שבי אחרי אותה משענת קנה רצוץ שקרויה ישראל ביתנו. אני פונה לידידי בני גנץ – תתפקח מאשליית ליברמן, הוא לא היה איתך ולא יהיה איתך. תתנער גם מחברים מהעבר בצה"ל, כי הרב רפי פרץ הוא אולי חבר שלך אבל לא שותף שלך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר