המינוי במשרד השיכון

בעקבות חשיפת 'כיכר': ח"כ פורר נגד מינוי היועץ החרדי

ח"כ עודד פורר פנה לשרת הבינוי והשיכון, שאשא ביטון, בדרישה לבדוק את תקינותו של המכרז לבחירת היועץ ד"ר משה ליבוביץ' בזמן ממשלת מעבר לאגף החרדים (חרדים)

יענקי כץ | כיכר השבת |
ח"כ עודד פורר (צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90)

הבוקר (חמישי), נחשף לראשונה ב'כיכר השבת', כי ד"ר משה ליבוביץ ממקימי ביתר עילית, מונה ליועץ לענייני דיור חרדי במשרד הבינוי השיכון. כעת המינוי מביא את סיעת 'ישראל ביתנו' של ליברמן לדרוש בדיקה ולנסות לבטלו וזאת בשל העובדה שהוא נעשה בעת ממשלת מעבר.

לפי הפרסום הבוקר ב'כיכר השבת' תפקידו של ליבוביץ יהיה "סיוע למנהל אגף חרדים במילוי אחריותו, בעבדה מול יחידות המטה במשרד, מחוזות המשרד, רשויות מקומיות, גופים איתם המשרד מתקשר, יזמים פרטיים ונציגי קהילה, במטרה להביא למימוש פרויקטי בנייה יעודים למגזר החרדי"

בעקבות הפרסום פנה יו"ר סיעת ישראל ביתנו, ח"כ עודד פורר לשרת הבינוי והשיכון גב' שאשא ביטון בדרישה לבדוק את תקינותו של המכרז לבחירת היועץ בזמן ממשלת מעבר.

ח"כ פורר כתב לשרה "מינוי שכזה אינו נהוג בממשלות מעבר ובתקופת בחירות, קל וחומר בממשלה שמכהנת כבר ללא אמון הכנסת מזה כשנה. בתקופה זו יש לבצע רק מינויים חדשים שיש בהם צורך דחוף ובלתי ניתן לדחייה".

"לכן, אבקש לדעת מתי אושר המכרז , מתי הוא פורסם והאם קיבל את אישורם של היועץ המשפטי לממשלה ונציבות המדינה?"

בנוסף, ח"כ פורר מתריס וכותב, כי "האם את סבורה שאוכלוסיות החיילים המשוחררים, הסטודנטים ומשרתי המילואים, אינן חשובות די, או שמא אינן סובלות ממצוקת דיור, על מנת שיוקצה עבורן אגף במשרד? תמוהה בעיני העובדה שבתקופה כזו, זהו המינוי שראית לנכון לקדם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר