בישיבת הממשלה

צפו: נתניהו מתגאה - ותוקף את התקשורת

אחרי שגינה את פיגוע הדקירה בניו יורק, התגאה ראש הממשלה בהישגים הרבים של ישראל בעשור האחרון ועבר לתקוף: "אין חשש שמהדורות החדשות יתייחסו לזה" (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: עטרה גרמן, סרוגים)

‏ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא דברים היום (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה השבועית והתייחס לפיגוע בניו יורק: "ישראל מגנה בכל תוקף את גילויי האנטישמיות האחרונים ואת ההתקפה האכזרית באמצע חג החנוכה בבית הרב במונסי בניו יורק. אנחנו שולחים איחולי החלמה לפצועים".

‏בהמשך, עבר נתניהו לדבר על ההישגים של ישראל בעשור האחרון ותקף את התקשורת: "אין סיכוי שמה שאמרתי עכשיו יקהל בולטות היום, אין חשש שהמהדרות יתייחסו לזה".

לדברי נתניהו: "אנחנו חיזקנו את היחסים הכלכליים, הביטחוניים והמדיניים עם מדינות העולם ב- 5 היבשות. הבאנו את הכלכלה להישגים חסרי תקדים. הגדלנו את ההכנסות לנפש, את התוצר הגולמי".

"שיעורי האבטלה ירדו ושיעור ההשתתפות עולה. העלינו את השכר של כל שכבות האוכלוסייה", המשיך נתניהו ששוב תקף: "אני רוצה לראות אם התקשורת תדבר על זה".

בשלב זה שאל ראש הממשלה את כתב 'כאן' מיכאל שמש: "איפה אתה עובד?", ועקץ שוב: "זה יהיה אירוע היסטורי אם תאגיד השידור ידבר על מה שאני אומר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר