חרפה ברמת גן

סגן ראש העיר מש"ס הצביע 'פעמיים' בעד תחבורה בשבת

מועצת עיריית רמת גן אישרה 2.5 מיליון שקלים עבור הפעלת מיזם 'סבבוס' - מערך ההיסעים העירוני בשבת, וזאת בתמיכת נציג ש"ס בעירייה עו"ד דוד מנחם, שאף התבטא כי הוא "בעד פעמיים" (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ההצבעה בישיבת המועצה (צילום: מתוך שידור ישיבת המועצה בפייסבוק)

חרפה בישיבת מועצה: מועצת עיריית רמת גן אישרה אמש (ראשון) ברוב קולות תקציב של 2.5 מיליון שקלים לצורך הפעלת מיזם מערך ההיסעים העירוני בשבת "סבבוס" - החל מהשבת הקרובה, וזאת בתמיכת נציג ש"ס בעירייה עו"ד דוד מנחם - ללא הסתייגויות.

מדובר במערך אוטובוסים שפעל בשבת בחודשי הקיץ ביוזמת ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, יוזמה שעוררה סערה בקרב המפלגות החרדיות שגינו מקיר לקיר את חילולה של השבת.

אמש, סמוך לחצות הלילה, מועצת העיר רמת גן העבירה את התקציב לשנת 2020, כאשר בתוך התקציב הרגיל נוספו 2.5 מיליון שקל למיזם התחבורה הציבורית בשבת.

סגן ראש העיר, דוד מנחם, המשמש בתפקידו גם כיו"ר ש"ס, הצביע בעד התקציב ללא הסתייגות וללא ניסיון להביע מחאה נגד הפעלת התחבורה הציבורית בשבת. מנחם אף הוסיף: "אני מצביע פעמיים בעד".

חברו לסיעה עו"ד זוהר ישרים אמר בשיחה עם 'כיכר השבת': "צר לי שביום שאנו מדליקים את הנר השמיני של חג החנוכה, עוברת כזו החלטה אשר יש בה הרבה חושך אל תוך המרחב הציבורי".

ישרים הוסיף: "עוד יותר כואב היה לראות שכל חברי הקואליציה כולם הצביעו פה אחד בגין תקציב זה. נדהמתי לראות שאפילו חברי לסיעה הצביע בעד תקציב זה, כלומר בעד הסבבוס".

עו"ד דוד מנחם מסר ל'כיכר השבת' בתגובה כי "ברור לחלוטין ולא צריך להיות חכמולוג גדול לדעת שאני נגד תחבורה ציבורית בשבת ונגד תקצוב מימון לכך, בדיוק כפי שבעבר התנגדתי לתחבורה ציבורית בשבת ולמימון הנסיעות בשבת וכשם שגם היום אני נגד.

"אדגיש ואבהיר, כי אתמול הייתה ישיבת ועדת כספים בה השתתפתי ולא דובר כלל על עניין זה וכאשר החלה ישיבת מועצת עיר בנושא התקציב, הרי שבשל עניינים מסויימים יצאתי מהמועצה למשך כשעתיים וחזרתי להצבעה לקראת סוף הערות האופוזיציה.

"לאחר מכן, כאשר הגיעה ההצבעה על התקציב, ברור שאני הייתי עם הקואליציה בעד אישור התקציב ונגד עמדת האופוזיציה, כאשר לא הייתי ער ולא הייתי מודע לעניין תקצוב התחבורה ציבורית בשבת, אחרת שבוודאי הייתי מביע את הסתייגותי מסעיף אישור המימון במסגרת התקציב.

"חבל עד מאוד, שהנואשות של חברי האופוזיציה מגיעה לשפל שכזה, כאשר הם מעלימים מהציבור את העובדה בה אפשר להיווכח מעיון בכל ישיבת מועצת העיר לפיה הייתי חסר בישיבת המועצה כשעתיים וחצי והגעתי מאוחר, וכי בכל זמן היותי בישיבת מועצת העיר, לא דובר על מימון תחבורה ציבורית בשבת, כך שלא הייתי ער לזה, וכאמור לעיל, לו הייתי ער לזה הייתי מביע הסתייגות חמורה ביותר מכך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר